کد خبر : 1699856 | 13 مرداد 1399 ساعت 09:45 | 36.7K بازدید | 0 دیدگاه

جدایی رقیب آزمون از زنیت سن پترزبورگ

پاسخ کوکورین به کامنت سردار؛ ایموجی قلب

سردارآزمون مهاجم ایرانی تیم زنیت سن پترزبورگ عقد قرارداد همتیمی اش با اسپارتاک مسکو را به این مهاجم ملی پوش فوتبال روسیه تبریک گرفت و برایش آرزوی موفقیت کرد.

پاسخ کوکورین به کامنت سردار؛ ایموجی قلب

به گزارش" ورزش سه" الکساندر کوکورین مهاجم تیم زنیت سن پترزبورگ که در نیم فصل دوم به تیم سوچی قرض داده شده بود به اسپارتاک مسکو پیوست.


این مهاجم ملی پوش فوتبال روسیه و زنیت ، فصل گذشته به دلیل شرکت در یک درگیری گروهی به زندان رفت و نتوانست برای این تیم بازی کند. طولانی شدن مدت زندان کوکورین باعث شد تا مسئولین زنیت سن پترزبورگ در نقل و انتقلات زمستان سردارآزمون را برای پرکردن جای این مهاجم به خدمت بگیرند.


کوکورین در بازگشت به میادین بعد از پایان تعلیقش ، اما از آنجای که زوج سردار و آرتم دزوبا در خط حمله عملکرد بسیار خوبی داشت به تیم سوچی قرض داده شد. او در 10 بازی برای سوچی 7 گل زد و سه پاس گل هم داد تا نشان دهد که کماکان یکی از بهترین مهاجمان روسیه است:" من، آرتم دزوبا و فدور اسمولوف سه مهاجم برتر فوتبال روسیه هستیم."


با این حال او در زمان حضورش در زنیت رابطه خوبی با سردار داشت و حتی در مصاحبه ای که بعد از انتقالش به سوچی داشت درباره سردارآزمون جملات جالبی را به زبان آورد:"  آزمون مهاجم خیلی خوبی است اما او در تمرین کردن تنبل است. برای اینکه می خواهید گل بزند کافی است به او پیتزا و نوشابه بدهید."


کوکورین اما در پایان فصل دیگر به زنیت بازنگشت و تصمیم گرفت به اسپارتاک مسکو یکی دیگر از تیم های مطرح فوتبال روسیه بپیوندد. این مهاجم 29 ساله بعد از پیوستن به اسپارتاک در صفحه اینستاگرامش عکسی را با لباس تیم جدیدش را پست کرده و نوشت:" اسپارتاک 1+3 . از همه شما متشکرم."


1+3 مدت زمان قرارداد او با اسپارتاک است. سرگئی یگوروف خبرنگار روس ادعا کرده است که این بازیکن با حقوق 3 میلیون یورو در سال در سال دستمزد خواهد گرفت. قرارداد او با زنیت در پایان ماه ژوئیه 2020 به پایان رسید و هرگز پیشنهادی برای تمدید قرارداد از سوی این باشگاه دریافت نکرد.


سردارآزمون مهاجم زنیت ، در زیر پست اینستاگرامی کوکورین برای این بازیکن آرزوی موفقیت در تیم جدیدش را داشت و مهاجم تیم ملی روسیه نیز در پاسخ به این پست برای سردار یک ایموجی قلب گذاشت.

 

1516474

 

دیدگاه‌ها