کد خبر : 1699981 | 13 مرداد 1399 ساعت 21:30 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

جیمز میلنر:

دو نسل از هواداران منتظر قهرمانی لیورپول بودند

جیمز میلنر، ستاره انگلیسی لیورپول صحبت‌های جالبی را درباره قهرمانی این تیم در لیگ برتر انگلیس مطرح کرد.

دو نسل از هواداران منتظر قهرمانی لیورپول بودند

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه پیش از آغاز فصل 20-2019 رقابت‌های لیگ برتر انگلیس بسیاری از لیورپول به عنوان یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی این مسابقات یاد می‌کردند اما شاید کمتر کسی گمان می کرد که این تیم بتواند در فاصله هفت هفته مانده به پایان رقابت‌ها و به قاطعانه ترین شکل ممکن جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

 

این قهرمانی لیورپول در لیگ برتر انگلیس یک اتفاق ویژه برای این باشگاه و هوادارانش به شمار می آمد چرا که آنها بعد از یک انتظار 30 ساله به این مهم دست یافتند. این در حالی بود که حتی شاگردان یورگن کلوپ در فصل گذشته نیز تا آستانه کسب جام پیش رفتند اما نهایتاً این قافله را به سیتی واگذار کردند اما این اتفاق باعث نشد که خللی در هدف قرمزهای آنفیلد ایجاد شود.

 

 

1513547

 

 

ستاره انگلیسی و باتجربه لیورپول یعنی جیمز میلنر حالا صحبت‌های جالبی را انجام داده و می‌گوید: " من فکر می‌کنم که دو نسل متفاوت از هواداران لیورپول انتظار این قهرمانی را می‌کشیدند. یک نسل که پیش از این و 30 سال پیش این احساس را تجربه کرده بودند و برای یک بار دیگر برایش لحظه شماری می کردند و نسل دیگر کسانی که سن شان به آنها اجازه نمی داد آخرین قهرمانی لیورپول را به یاد آورند. در واقع آنها تنها درباره موفقیت‌های قبلی لیورپول چیزهایی شنیده بودند اما با این حال بالاخره انتظارشان برای قهرمانی پایان یافت."

دیدگاه‌ها