کد خبر : 1699982 | 13 مرداد 1399 ساعت 21:23 | 24K بازدید | 1 دیدگاه

ادن هازارد و تمجید از ضربه تاریخی زیدان

ادن هازارد، ستاره بلژیکی رئال مادرید در مورد گل های به یادماندنی لیگ قهرمانان صحبت کرد.

ادن هازارد و تمجید از ضربه تاریخی زیدان

به گزارش "ورزش سه، ادن هازارد در این سالها بارها به تمجید از زین الدین زیدان پرداخته و او را قهرمان دوران کودکی اش معرفی کرده است. حالا این ستاره خلاق در مصاحبه با سایت یوفا در پاسخ به این سوال که علاقه داشته زننده کدام گل در لیگ قهرمانان باشد، به ضربه فوق العاده زیزو در فینال سال 2002 اشاره داشته است.

 

ادن هازارد گفت: "سوال آسانی است. گل زین الدین زیدان، فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل لورکوزن، ضربه والی با پای چپ، گوشه بالای دروازه، بای بای.

 

1514510

 

دو سال پیش گل کریستیانو رونالدو مقابل یوونتوس در مرحله یک چهارم نهایی سال را نیز در تلویزیون دیدم و به خودم گفتم عجب گلی. البته گل گرت بیل مقابل لیورپول در فینال 2018 نیز بسیار خوب بود.

 

گلزنی یا ارسال پاس گل؟ وقتی توپ وارد دروازه شود حس یکسانی دارم. البته بر خلاف برخی بازیکنان که فقط به گلزنی فکر می کنند، من اینگونه نیستم و علاقه دارم پاس گل نیز ارسال کرده و چیزی خلق کنم. اما گلزنی خصوصا در دقایق پایانی که منجر به کسب پیروزی شود را نیز دوست دارم.

 

بهترین گل خودم در لیگ قهرمانان؟ پاسخ دادن به این سوال آسان است، زیرا من زیاد گل نزدم، اما فکر می کنم اولین گل مقابل شالکه بهترین بود، زیرا اولین گل مورد همیشه خاص است. ما فوق العاده بازی کردیم. من می توانستم و باید به فرناندو تورس پاس می دادم، اما من خودم ضربه زدم و خوش شانس بودم که توپ به داخل دروازه رفت. تورس می خواست هت تریک کند و باید از او عذرخواهی کنم."

دیدگاه‌ها