کد خبر : 1700089 | 14 مرداد 1399 ساعت 17:05 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ تعطیل شود، کشتی گیران درآمدی دیگری ندارند

پرویز هادی: ورزش ایران باید با کرونا کنار بیاید

ملی پوش سنگین وزن کشتی آزاد گفت: کشتی گیران به جز لیگ درآمد دیگری ندارند و امیدوارند این مسابقات برگزار شود.

 پرویز هادی: ورزش ایران باید با کرونا کنار بیاید

به گزارش "ورزش سه"، پرویز هادی در حاشیه مراسم کمک مومنانه اهالی کشتی به افراد نیازمند در خانه کشتی درباره این مراسم گفت: امروز مراسم خوبی برگزار شد. کار خداپسندانه ای با همت فدراسیون انجام شد و جا دارد از آقای دبیر تشکر کنم که کار بزرگی کردند. البته همه ورزشکاران می توانند در شهر و محله خودشان از این دست کارها انجام دهند چون خیلی از مردم در حال حاضر نیازمند چنین کمک هایی هستند. 


وی افزود: از اسفندماه کلا اردوها تعطیل شده و سالن های کشتی هم بسته است. کشتی گیران در شهر خودشان به هر طریقی، آمادگی نسبی خود را حفظ می کنند. از فدراسیون درخواست می کنم لیگ برتر را با رعایت پروتکل های بهداشتی هر طور شده برگزار کند چون درآمد کشتی گیران فقط از همین لیگ است. امیدوارم لیگ برگزار شود و پشت سر آن هم اردوها را برگزار کنند. 


دارنده مدال برنز مسابقات جهانی 2018 عنوان کرد: اگر قرار بر برگزاری مسابقات جهانی باشد، همین حالا برای شروع کردن دیر شده. اگر هم این مسابقات برگزار نشود، 11 ماه دیگر المپیک را در پیش داریم. همیشه همه از کشتی توقع دارند و کل بار ورزش کشور در المپیک روی دوش کشتی بوده. اول امیدوارم نه تنها در ایران بلکه در جهان کرونا از بین برود، اما اگر هم نشد، باید همه با آن کنار بیایند و زندگی کنند. ورزش و کشتی هم نمی توانند تعطیل شوند. البته تعطیلی راحت ترین کار است، اما باید بتوانیم با رعایت پروتکل های بهداشتی اردوها و مسابقات را برگزار کنند.


پرویز هادی در پایان گفت: این صحبت های من خواسته همه کشتی گیران است. این روزها خیلی از کشتی گیران به من زنگ می زنند و می گویند هر طور شده تلاش کنیم لیگ برگزار شود. به هر حال کشتی گیران درآمدی ندارند و باید در یک سال مبلغی را دریافت کنند. لیگ که برگزار شود، استارتی برای کشتی خواهد بود تا بعد از آن برنامه های تیم ملی را جلو ببرند.

دیدگاه‌ها