کد خبر : 1700425 | 16 مرداد 1399 ساعت 15:15 | 247.3K بازدید | 9 دیدگاه

حسرت بلوگرانا از راه دور

پاگشای جواهر بارسا در پاریس؛ الماسی که ربوده شد (عکس)

شب گذشته پدیده لاماسیا اولین بازی خود با پیراهن پی اس جی را تجربه کرد. باشگاه پاریسی حالا ژاوی جدید را در اختیار دارد.

پاگشای جواهر بارسا در پاریس؛ الماسی که ربوده شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نام ژاوی سیمونز در سال های اخیر به عنوان یکی از آینده دارترین بازیکنان فوتبال جهان مطرح شده است. این پدیده هلندی در آکادمی لاماسیا نمایش فوق العاده ای خود به نمایش گذاشته بود اما تابستان سال پیش و در کمال تعجب تمایلی به ادامه دوران حضور خود در بارسلونا نشان نداد و با رد پیشنهاد تمدید قرارداد بارسا راهی پی اس جی شد.

 

 

1421391

 

 

سیمونز در تیم جوانان پی اس جی مشغول بازی شد و حتی سپتامبر گذشته با توجه به غیبت تعداد زیادی از بازیکن اصلی پی اس جی، توماس توخل اجازه داد با تیم اصلی و در کنار ستاره هایی چون کیلیان امباپه و انخل دی ماریا تمرین کند.

 

 

Xavi Simons joins PSG after confirming Barça departure - AS.com

 

 

در واقع  سیمونز یکی دیگر از بازیکنان پرورش یافته در لاماسیا بود که از این مجموعه جدا شد. دلیل اصلی آن پایین بودن دستمزد پیشنهادی باشگاه اسپانیایی به ژاوی سیمونز بود و در حال حاضر تا 2022 به باشگاه فرانسوی متعهد شده است.

این اولین قرارداد حرفه ای دوران ورزشی ژاوی سیمونز بود و احتمالا در سال های آتی به ترکیب تیم اصلی پاری سن ژرمن اضافه خواهد شد.

 

 

1517110

 

 

پیشنهاد بارسا دستمزد سالانه 200 هزار یورو به علاوه شانس حضور در تیم دوم باشگاه بود که از سوی سیمونز رد شد. این پیشنهاد برای بازیکنی 16 ساله در بارسلونا بی سابقه بود. او قرار بود از سپتامبر 2019 برای تیم جوانان A بارسا بازی کند اما پس از مشورت با مدیر برنامه های معروفش،"مینو رایولا"، تصمیم به رد پیشنهاد بارسا گرفت و در پیامی عنوان داشت که از بارسا جدا خواهد شد.بارسلونا می توانست بر رقم پیشنهادی خود اضافه کند اما ترجیح داد روی اصول خود پایبند بماند. 

این انتقال در روزهایی رقم خورد که اخبار و شایعات زیادی در مورد بازگشت نیمار به بارسلونا به گوش می رسید. 

 

 

1517111

 

1517113

 

 

سرانجام شب گذشته انتظارها به سر رسید و ژاوی سیمونز توانست اولین بازی خود با پیراهن تیم اول پی اس جی را انجام دهد. پی اس جی شب گذشته در دیداری دوستانه به مصاف سوشو رفت و با گل چوپو موتینگ به پیروزی دست یافت. اتفاق مهم این بازی حضور سیمونز 17 ساله در این دیدار بود.

او دقیقه 74 به جای یولیان دراکسلر وارد میدان شد تا اولین بازی خود با پیراهن باشگاه پاریسی را تجربه کند. هرچند ژاوی مدت زمان زیادی برای درخشش فرصت نداشت ولی این اولین قدم او در راه تبدیل شدن به یک فوتبالیست حرفه ای بود.

ستاره ای که 9 سال در لاماسیا حضور داشت و در رویای بازی برای بارسا بود، حالا در پاریس و کنار ستاره سابق بارسا یعنی نیمار چشم به روزهای درخشان آینده دارد. ستاره ای که به سادگی از دست بارسلونا پرید.

 

 

1517112

 

دیدگاه‌ها