کد خبر : 1700521 | 17 مرداد 1399 ساعت 00:09 | 184K بازدید | 14 دیدگاه

ستاره را طلسم کرده‌اند؟

مهدی قایدی: از ته دلم معذرت خواهی می‌کنم

حرکت تمیز شیخ دیاباته به یک ضربه تکمیلی از سوی مهدی قایدی نیاز داشت تا استقلال هر سه امتیاز این بازی را بگیرد اما گل دهم او بازهم به ثمر نرسید.

مهدی قایدی: از ته دلم معذرت خواهی می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، اولین دیدار هفته بیست و هشتم بسیار جذاب و دیدنی از آب درآمد و تلاش شهرخودرو و استقلال برنده نداشت. در این دیدار زیبا، ابتدا مشهدی ها نیمه اول را با تک گل مهربان به سود خود به پایان رساندند. در نیمه دوم و با تعویض مجیدی که مطهری را به جای زکی پور به زمین فرستاد، این بازیکن گل تساوی استقلال را به ثمر رساند. دیاباته از روی نقطه پنالتی گل دوم را برای آبی پوشان زد ولی خلعتبری در دقیقه 74 گل تساوی تیمش را به ثمر رساند و بازی با نتیجه 2-2 به پایان رسید.


در این دیدار، مهدی قایدی که با یک فرار سریع از زمین خودی تا محوطه جریمه شهرخودرو پیش آمد و یک پنالتی برای تیمش گرفت، در آخرین ثانیه های این دیدار فرصت داشت یک گل شیرین برای تیمش به ثمر برساند و خودش نیز 10 گله شود ولی سدی به نام مهدی رحمتی مانع از گلزنی مهاجم بوشهری استقلال شد.

 

1517331

ضربه ای که می توانست گل دهم قایدی را برای او به ارمغان بیاورد و استقلال در یک قدمی کسب سهمیه قرار دهد با واکنش رحمتی همراه شد تا قایدی اینچنین حسرت فرصت دقیقه 96را بخورد.


در حالیکه قائدی در 17 دیدار ابتدایی استقلال در لیگ نوزدهم موفق شد 9 گل برای تیمش به ثمر برساند، حالا در عدد 9 طلسم شده و قادر به زدن گل دهمش در لیگ نوزدهم نیست. 
باشوی کوچک آخرین بار در 12 بهمن سال گذشته و دیدار با نفت مسجد سلیمان موفق به گلزنی شد و حالا با گذشت 11 دیدار و 186 روز، قایدی هنوز موفق نشده تا دهمین گل فصلش را به ثمر برساند. وعده ای که مهدی پیش از شروع فصل به هواداران استقلال داد که در این فصل، برای آبی پوشان 10 بار گلزنی کند و به همین دلیل پیراهن شماره 10 را پوشید.


مهاجم جوان و 21 ساله استقلال در این فصل علاوه بر 9 گلی که زده، 6 بار نیز به هم تیمی هایش پاس گل داده و 2 بار نیز برای استقلال پنالتی گرفته که این آمار نشان می دهد حتی اگر قایدی نتواند گل دهمش را به ثمر برساند، باز هم در این فصل فراتر از انتظار ظاهر شده و عملکرد فوق العاده ای را در لیگ نوزدهم به ثبت رسانده است.

 

1517333

روزبه چشمی به عنوان یکی از بزرگترهای تیم در حال دلداری دادن به قایدی هست که در نیم فصل اول امیداصلی  هواداران بود و این روزها برای گل دهم در لیگ برتر تنها دو بازی فاصله دارد.شاید او در  بوشهر و شهر خود به قول خود در اول فصل عمل کند

 

*پست عذرخواهی از هواداران


قائدی پس از بازی با انتشار پستی از هواداران استقلال عذرخواهی کرد . او اینظور نوشت:

سلام و درود به همه ی هوادارای عزیز استقلال.من الان واقعا نمیدونم چی بگم ، خدا خودش شاهده که من همه ی تلاشم میکنم که بتونم دل شما هوادار که همیشه حمایتم کردین شاد کنم ، ولی نمیدونم چرا نمیشه . من نه کوتاهی کردم ، نه کم گذاشتم واسه تیمم ، همیشه از جون و دل مایه گذاشتم فقط و فقط هر کاری کردم که بشه ولی نشد...


قربون حکمت خدا برم که هر چی دارم از خودش دارم  ولی بعضی وقتا هر کاری میکنی به هر دری میزنی نمیشه...


گاهی گمان نمیکنی ولی می شود/گاهی نمی شود که نمی شود که نمی شود !
فقط میتونم از ته دلم بگم معذرت

 

1517332

سوت پایان بازی هم از ناراحتی قایدی کم نکرد.او سر در گریبان به فرصت از دست رفته و واکنش رحمتی فکر می کند.دقایقی بعد قایدی با پستی اینستاگرامی از هواداران استقلال عذرخواهی کرد

دیدگاه‌ها