کد خبر : 1700526 | 16 مرداد 1399 ساعت 22:40 | 112.7K بازدید | 4 دیدگاه

مظفری زاده : دو اشتباه تاثیر گذار داور به سود استقلال تمام شد

با توجه به کارشناسی قضاوت دیدار دو تیم شهر خودرو و استقلال داور این بازی در دو صحنه به نفع استقلال مرتکب اشتباه تاثیر گذار شد.

مظفری زاده : دو اشتباه تاثیر گذار داور به سود استقلال تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از پایان دیدار دو تیم شهر خودرو و استقلال که با نتیجه 2-2 به پایان رسید سعید مظفری زاده داور اسبق لیگ برتر، نظر خود را درخصوص قضاوت تیم داوری این بازی در اختیار ما قرار داده است:


بازی شهر خودرو و استقلال بازی پر سرعت و پر برخوردی بود که در ابتدا باید عرض کنم وحید کاظمی به همراه کمک هایش روز بسیارسختی را پشت سر گذاشتند.


صحنه‌های مشکوک بعد از یکبار تماشای بازی و ویدئوها:


 *دقیقه ۲۵: علی کریمی با تکلی سالم توپ اکبر صادقی را کنترل کرد و اعلام خطای علی کریمی در آن صحنه بی مورد بود.


*دقیقه ۴۰: تصمیم وحید کاظمی برای ادامه بازی صحیح بود و خطایی در محوطه جریمه روی محمد قاضی اتفاق نیفتاد.اعتراض کادر فنی شهر خودرو در آن صحنه بی مورد بود که با واکنش مناسب داور و دادن اخطار به کادر فنی شهر خودرو همراه شد..


 *دقیقه ۴۸ : برخورد بازیکن شهر خودرو با بازیکن استقلال خطا نبود و تصمیم داور صحیح بود.


 *دقیقه ۵۵: در لحظه زدن ضربه سر دیاباته، ارسلان مطهری زننده گل تیم استقلال در موقعیت آفساید قرار داشت و کمک‌داور می‌بایست اعلام آفساید می‌کرد و این گل را مردود اعلام میشد که متاسفانه دراین صحنه تیم داوری دچار اشتباه شدند. البته قبل از رسیدن توپ به ارسلان مطهری، شائبه هند پنالتی وجود داشت که مدافع شهرخودرو وضعیت دستش در شرایط طبیعی قرار داشت و آن صحنه نمی‌توانست خطای هند پنالتی باشد.

 

 

1517353

 


*دقیقه ۶۸: مهدی قائدی که با سرعت زیاد به سمت دروازه شهر خودرو حرکت می‌کرد با شبیه‌سازی، خود را به زمین انداخت که همین امر موجب فریب خوردن داور و کمک‌داور مسابقه شد و باعث شد کاظمی به‌اشتباه اعلام پنالتی کند.این پنالتی را دیاباته به گل تبدیل کرد.


*دقیقه ۸۰ : خلعتبری در حالی که شانسی برای تصاحب توپ نداشت با یک تکل خطرناک بازیکن حریف را سرنگون کرد که  اگر خطا شدت بیشتری داشت می توانست حتی با کارت قرمز همراه باشد اما داور به درستی او را با کارت زرد جریمه کرد.


*دقیقه ۸۳: مهدی قائدی بدون خطا مهاجم شهر خودرو را کنترل کرد که اعلام خطا و اخطار به این بازیکن بی مورد بود.

 


 در مجموع می‌توانم بگویم که دو اشتباه تأثیرگذار در این مسابقه وجود داشت، علی‌رغم تلاشی که وحید کاظمی انجام داد و دوندگی بسیار زیادی داشت، اما متاسفانه در بعضی از صحنه‌ها به دلیل جاگیری نامناسب و یا دور بودن از صحنه نتوانست تصمیم درستی بگیرد و همچنین  باید بگویم کمک‌داور مسابقه نیز در یکی ، دو مورد دچار اشتباه شد.

 

دیدگاه‌ها