کد خبر : 1700558 | 16 مرداد 1399 ساعت 23:56 | 128K بازدید | 0 دیدگاه

بهت از 4 توپی که تیر نساجی را لرزاند

شانس امیرقلعه در فوتبال به انتها رسید! (عکس)

تیم فوتبال سپاهان شکست تلخی را مقابل نساجی مازندران تجربه کرد و استرس و فشار روانی بازدارنده اصلی این تیم در رسیدن به گل بود.

شانس امیرقلعه در فوتبال به انتها رسید! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان حالا از 28 بازی 45 امتیاز کسب کرده و در رده چهارم جدول رده بندی لیگ نوزدهم قرار دارد؛ جایگاهی که دقایقی پس از پایان بازی با پیروزی فولادخوزستان که یک بازی از این تیم کمتر دارد، از دست رفت و طلایی پوشان پنجم شدند و تراکتور هم در صورت پیروزی می‌تواند اختلافش را با این  تیم به عدد 4  برساند و این یعنی کسب سهمیه آسیایی به طور جدی به خطر افتاده است.

 

 بازیکنان سپاهان در حالی مقابل نساجی مازندران با شوت و گل زیبای دقیقه 7 محمد میری مغلوب شدند که فرصت های بیشماری برای گلزنی داشتند ولی انگار در این تیم دیگر اوضاع مثل سابق نیست و با نگاهی سطحی نیز می توان فهمید که سیستم تیم فوتبال سپاهان به هر دلیلی درست کار نمی کند و یک جای کار می لنگد ! 


شاگردان امیرقلعه‌نویی مقابل نساجی، به طور کامل روی دروازه حریف بودند و موقعیت های زیادی هم ایجاد کردند ولی هیچ یک از این توپ ها وارد گل نشد. آنها چهار مرتبه در نیمه دوم که حملاتشان تشدید شده بود و احساسی حمله می کردند، با ضربات سروش رفیعی، رضا میرزایی و استنلی کی‌روشِ برزیلی به فتح دروازه علیرضا حقیقی نزدیک شده بودند ولی تیرک دروازه آخرین مانع پیش روی آنها می شد؛ تا جایی که امیرقلعه نویی زبان به تحسین شاگردانش گشود و با عبور از این بازی تاکید کرد، سپاهان باید به فکر بازی روز دوشنبه باشد.

 

 

1517263

 

 

گذشته از نمایش خوب و منسجم تیم فوتبال نساجی مازندران که فرم بسیار ایده‌آلی در هفته های اخیر با سرمربی جدید خود پیدا کرده، در سپاهان هم شرایط اصلا خوب به نظر نمی رسد و نه کادر فنی و نه بازیکنان تیم اوضاع روحی مناسبی ندارند. شاید همین اوضاع روحی نه چندان خوب باشد که منجر به تعویض دو بازیکن در دقیقه 38 توسط کادر فنی سپاهان می‌شود و در نیمه دوم ضربات بازیکنان سپاهان به همه جا می رود الا جایی که باید برود ! 


امیرقلعه نویی و سپاهان شروعی رویایی در رقابت های لیگ برتر در دوران پساکرونا داشتند؛ اما دو تساوی پیاپی مقابل سایپا و پارس جنوبی جم که کورسوهای هواداران سپاهان برای کسب قهرمانی را از بین برد، امیرقلعه نویی را پیش از دیدار حساس برابر تراکتور به شدت تحت فشار قرار داد و نتیجه سومین شکست فصل شاگردانش شد.


فشار ایجاد شده روی کادر فنی سپاهان که از سوی هواداران ایجاد شده بود و آنها تیمشان را لایق کسب نتایجی به مراتب بهتر می دانستند، رفته رفته منجر به انتقال فشار از سوی کادر فنی به بازیکنان شد و امیرقلعه‌نویی را علیرغم کسب سه امتیاز مقابل نفت آبادان راهی بیمارستان کرد.

 

 

1517356

 


سپاهان بدون سرمربی به تهران سفر کرد و شکست برابر استقلال جایگاه دوم را از این تیم گرفت تا امروز و در دیدار برابر نساجی مازندران مشاهده استرسی که هم کادر فنی و هم بازیکنان برای پیروزی تحمل می کردند، کار خیلی سختی نباشد.


حالا سپاهان در فاصله دو هفته مانده به پایان رقابت های لیگ برتر و سه روز تا دیدار یک چهارم نهایی جام حذفی برابر استقلال، شرایط بسیار عجیبی را تجربه می کند که طی دوران حضور امیرقلعه نویی در این تیم بی سابقه است. آنها در آستانه از دست دادن سهمیه آسیایی هستند و اگر در جام حذفی مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی شکست بخورند، شاید شاهد اتفاقاتی عجیب در اصفهان باشیم؛ اتفاقاتی که امیرقلعه نویی شاید حتی در دوره‌ای که در استقلال بود و نتایج خوبی نمی‌گرفت، تجربه‌اش نکرده باشد.  


حالا اما مهم‌ترین مسئله برای تمامی اعضای باشگاه سپاهان و هواداران این تیم، گذر از این بحران است؛ بحرانی که افزایش فشارها می‌تواند برآن به مانند شمشیر دولبه عمل کند؛ شمشیر دولبه‌ای که حداقل مقابل نساجی مازندران به ضرر تیم خودی بود و قلعه‌نویی و بازیکنانش را مغموم و مضطرب کرده بود !


(عکس‌ها از امیر حسینی)

دیدگاه‌ها