کد خبر : 1700569 | 17 مرداد 1399 ساعت 00:30 | 24.4K بازدید | 1 دیدگاه

فولاد با برد خانگی سهمیه می‌گیرد(عکس)

تیم فولاد هشتمین پیروزی متوالی خود را در خانه جشن گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فولاد با ارائه نمایشی درخشان تیم نفت مسجدسلیمان را شکست داد تا با یک بازی کمتر در رتبه چهارم قرار بگیرد و فرصت صعود به جایگاه دومی را هم داشته باشد. این پیروزی در ورزشگاه فولاد آره نا رقم خورد و شاگردان نکونام را صاحب رکوردی جالب در لیگ این فصل کرد؛ 8 پیروزی در خانه که ممکن است تا پایان فصل به 10 هم برسد.

 

آمار بازی‌های اخیر تیم نکونام در خانه فوق‌العاده است، تیم جوان و جسور فولاد در هشت بازی اخیر خانگی خود هشت برد کسب کرده است، آن‌ها در این / دیدار اخیر خانگی مقابل تیم‌های نفت مسجدسلیمان استقلال تهران، شهر خودرو مشهد، شاهین بوشهر، ماشین‌سازی تبریز، گل‌گهر سیرجان، ذوب‌آهن اصفهان و پارس جنوبی جم موفق به پیروزی شده‌اند و برای رسیدن به موفقیت و نزدیک شدن به سهمیه آسیایی نیاز به دو برد در این دو دیدار خواهند داشت.

 

1517341

 

پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان از آن جهت اهمیت دارد که این تیم در لیگ نوزدهم تنها 4 باخت داشت که یکی برابر تیم قهرمان یعنی پرسپولیس بود و حالا پنجمین باخت را تجربه کرد.

 

شاگردان جواد نکونام در هفته های آینده با سایپا و تراکتور در خانه دیدار خواهند کرد و در صورتی که دو برد دیگر هم بیاورد و به آمار 10 پیروزی در فولاد آره نا برسد، بدون شک یک سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را مال خود خواهد کرد.

دیدگاه‌ها