کد خبر : 1700570 | 17 مرداد 1399 ساعت 00:36 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

می‌توانیم تمرینات ملی‌پوشان المپیکی را در محیطی ایزوله آغاز کنیم

ساعی: اعلام برگزاری المپیک خبر خیلی خوبی است

مدیرفنی تیم ملی تکواندو گفت: اینکه قرار است المپیک برگزار شود خبر خوبی است، اما امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که بچه‌ها بتوانند خوب تمرین کنند.

ساعی: اعلام برگزاری المپیک خبر خیلی خوبی است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، هادی ساعی درباره افزایش احتمال برگزاری المپیک با توجه به نامه کمیته بین‌المللی المپیک به کشورها اظهار داشت: اعلام کمیته بین‌المللی المپیک مبنی بر برگزاری رقابت‌های المپیک در سال آینده خبر خیلی خوبی است و می‌تواند روحیه ورزشکاران را برگرداند. بچه‌ها واقعاً بی‌انگیزه شده بودند و نمی‌توانستند تمرینات خود را خوب ادامه دهند.

وی تصریح کرد: اینکه اعلام شده قرار است المپیک برگزار شود، خبر خیلی خوبی است، اما امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که بچه‌ها بتوانند خوب تمرین کنند. ما باید بتوانیم اهداف و برنامه‌های خود را اجرایی کنیم تا با آمادگی صد درصد به المپیک برویم.

 

مدیرفنی تیم‌های ملی تکواندو درباره اینکه امکان هماهنگی برای آغاز تمرینات دو ملی‌پوش المپیک در فضایی ایزوله در خانه تکواندو وجود ندارد، گفت: ما می‌توانیم این کار را انجام بدهیم و چندین بار نیز برای آغاز تمرینات در محیط ایزوله درخواست کرده‌ایم. تعداد ورزشکاران المپیکی ما دو نفر است و می‌توانیم دو ورزشکار دیگر را نیز به‌عنوان حریف تمرینی در کنار این نفرات قرار بدهیم و با کمترین نفرات تمرینات را آغاز کنیم.

ساعی در پایان خاطرنشان کرد: طولانی شدن تعطیلی تمرینات خیلی ما را از برنامه‌ها عقب خواهد انداخت و امیدوارم شرایط به گونه‌ای شود که تمرینات را شروع کنیم. این کار را نیز با صدور مجوز برای شروع تمرینات آغاز خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها