کد خبر : 1700573 | 17 مرداد 1399 ساعت 00:49 | 30.7K بازدید | 0 دیدگاه

تیم‌های صنعتی هر کاری دوست دارند، انجام می‌دهند

تارتار: فولاد را می‌بردیم باشگاه‌داری زیر سؤال می‌رفت

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با انتقاد از کمبود امکانات تیمش می گوید این نوع تیمداری در شأن تیم‌های لیگ برتری نیست.

تارتار: فولاد را می‌بردیم باشگاه‌داری زیر سؤال می‌رفت

به گزارش "ورزش سه" سرمربی تیم نفت مسجد‌سلیمان پس از متحمل شدن شکست برابر فولاد خوزستان در نشست خبری بعد از دیدار در خصوص این دیداراظهار داشت: « پیشاپیش روز خبرنگار را تبریک می‌گویم به تمام خبرنگاران کشور. به نظرم بازی خوب شروع شد و تیم ما به بازی مسلط بود. تقریباً هم مالکیت با ما بود. فولاد هم تیم خوب و با برنامه‌ای است و به آن‌ها بابت این پیروزی تبریک می‌گوییم. از اینکه سه امتیاز در خوزستان ماند خوشحالیم و امیدواریم تیم فولاد در ادامه راه هم موفق باشد.»


وی در ادامه افزود: «اگر این بازی نتیجه‌ای عکس این داشت و ما بازی را می‌بردیم،‌ باشگاه‌داری زیر سؤال می‌رفت. اگر شما شب قبل از بازی دو تیم را مقایسه کنید و جایی که ما استراحت کردیم را با جای استراحت فولاد مقایسه کنید، فاصله‌ها را متوجه می‌شوید. بچه‌های ما به خاطر گرمای اتاقشان تا صبح نخوابیدند، چون کولر گازی در اتاق‌ها نبود. من امیدوارم مسئولان استان و شهرستان به خاطر مردم محروم مسجدسلیمان به خودشان بیایند و این تیم را به این نحو اداره نکنند. خیلی سخت است که تمام تمرکز ما روی این مسائل باشد و نمی‌توانیم انتظاری از بچه‌ها داشته باشیم. ما نمی‌توانیم به بازیکنی که شب استراحت نکرده چیزی بگوییم، فقط می‌توانیم از او درخواست کنیم. من یک سؤال از مسئولان استان و شهرستان مسجدسلیمان دارم. اگر این تیم شرایط سال گذشته را داشت و برای نیفتادن دست و پا می‌زد، آیا باز هم همین‌طور به این تیم رسیدگی می‌کردند یا مثل پروانه به دورش می‌چرخیدند تا تیم سقوط نکند؟»


سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان  در ادامه افزود : «ما را رها نکنید و کمک کنید. بچه‌ها زحمت کشیدند و تا الان در نیمه بالای جدول بودند و جزو چهار تیم پایانی جام حذفی هستند. بچه‌ها کار بزرگی کردند. من بحث خودم را ندارم و انتظار دارم تا روز آخر از بازیکنان حمایت شود. من چند روز است به خاطر محل اسکان‌مان در اهواز پیگیری می‌کنم، ولی متأسفانه کسی به ما کمک نکرد و درجایی شب گذشته استراحت کردیم که در شأن بازیکنان لیگ دسته دوم هم نبود. امیدوارم مسئولان به خودشان بیایند. مسئولیت باخت در این بازی و در تمام مسابقات فصل با من است،‌ اما من به فکر آینده تیم و مردم شهر مسجدسیلمان هستم که هیچ دلخوشی به‌جز این تیم ندارند. یا باید به نحوی شایسته تیمداری کنیم و یا اگر نمی‌توانیم کنار بکشیم. این طبیعت لیگ برتر است و باید امکانات وجود داشته باشد. واقعاً حیف مردم مسجدسلیمان است که از امکانات محروم هستند.»

 

1515858


تارتار در مورد تیم فولاد نیز توضیح داد: « فولاد خصوصاً در نیم‌فصل دوم با خریدهایی که انجام داده، تیم باثباتی بوده است. ما بازیکنانی مانند محمد طیبی و سوشا مکانی را در نیم‌فصل از دست دادیم،‌ ولی فولاد بازیکنان باکیفیتی جذب کرده است. مثل احمدزاده و پاتوسی. به‌هرحال این تفاوت‌ها وجود دارد. به خاطر همین است که می‌گویم اگر منطقی نگاه کنیم ما نباید بتوانیم فولاد را شکست دهیم. اگر این تیم را شکست دهیم باید به همه چیز شک کنیم. اگر ما اینجای جدول هستیم با این امکانات، به خاطر کار بزرگی است که بچه‌ها انجام داده‌اند.»


سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این پرسش که آیا برای تمدید قرارداد با او صحبتی شده است یا خیر، تصریح کرد: «بله، صحبت کرده‌اند و از مسئولان باشگاه تشکر می‌کنم،‌ ولی این نوع تیمداری در شأن تیم‌های لیگ برتری نیست و کار کردن سخت است.»


وی در مورد وضعیت عباس عسگری و امید خالدی نیز خاطرنشان کرد: « این هم برمی‌گردد به بی‌پولی‌های تیم. ما به خاطر بدهی‌هایی که داریم نمی‌توانیم از این دو بازیکن استفاده کنیم و چون به بازیکنان و مربیان قبلی بدهکاریم، نمی‌توانیم نام آن‌ها را به لیست‌مان اضافه کنیم، ولی تیم‌هایی مانند فولاد، سپاهان، ذوب‌آهن و به طور کلی تیم‌های صنعتی هر کاری دوست دارند، انجام می‌دهند و هر بازیکنی که می‌خواهند جذب می‌کنند و اتفاقاً موفق هم هستند.»

دیدگاه‌ها