کد خبر : 1700585 | 17 مرداد 1399 ساعت 01:47 | 161.8K بازدید | 22 دیدگاه

مدیران تیم اصفهانی پشیمان شدند(عکس)

تونل قهرمانی ذوب‌آهن برای پرسپولیس فروریخت!

یک ویدئوی 26 ثانیه ای شامل کلمات با زیر صدایی از سالار عقیلی پایان رسمی درخواست ذوب‌آهنی‌ها برای تشکیل تونل افتخار برای پرسپولیسی‌ها بود.

تونل قهرمانی ذوب‌آهن برای پرسپولیس فروریخت!

به گزارش "ورزش سه"، این انصراف پس از فشار ناگهانی و شدید عصرگاهی روی بازیکنان و مدیران باشگاه ذوب‌آهن رخ داد. آنها که صبح اعلام کرده بودند قصد دارند برای پرسپولیس و قهرمانی‌اش در لیگ برتر تونل افتخار بزنند، اما فکر اینجایش را نکرده بودند که اعلام این تصمیم باعث خشم هواداران سپاهان و واکنش به طرق مختلف خواهد شد. واکنش هایی که در نهایت ذوب‌آهنی‌ها را مجاب کرد تا حرف خود را پس بگیرند و بی خیال تشکیل تونل افتخار برای پرسپولیس بشوند.


ماجرای تونل افتخار از ساعت 10 صبح امروز و از زمانی آغاز شد که در جلسه "منیجر میتینگ" کرباسچی سرپرست ذوب آهن اعلام کرد که این تیم برای پرسپولیس تونل افتخار خواهد زد؛ کاری که در اغلب کشورهای دنیا به افتخار تیم قهرمان انجام می شود. اما همانطور که پیش بینی می شد، این اظهارنظر واکنش های بسیار تندی را در پی داشت. به خصوص که ذوب آهن تیم دوم شهری‌ است که مهم ترین رقیب پرسپولیس در دو سال گذشته در لیگ برتر بوده است؛ سپاهانی که حالا هواداران چند آتشه‌ای دارد که هرگز انجام این حرکت از سوی تیم همشهری را برنخواهند تابید. بنابراین ارتش زرد سپاهان خیلی زود دست به کار شد و درنهایت حرف خود را به کرسی نشاند.

 

1517347

 

یکی از نزدیکان به تیم ذوب آهن در گفتگو با ورزش سه می گوید:« فشار فوق العاده‌ای به ما وارد شد. فشار در حدی بود که اردوی ما در بعدازظهر به هم خورد. مدام تلفن بازیکنان زنگ می‌خورد و پیام‌هایی روی صفحات شخصی آنها می‌آمد. همچنین اعضای روابط عمومی و مسئول اینستاگرام باشگاه نیز پیام‌های مختلفی را از طرف هواداران دریافت کردند که آنها را از انجام کاری که قرار بود فردا انجام بشود، منع می‌کرد. درنهایت هم مدیریت باشگاه تصمیم گرفت که موضوع تونل افتخار را بایگانی کند.» 

 


اینجاست که ذوب آهنی‌ها کمی قبل از انصراف در پاسخ به اعتراضات در یک استوری اینستاگرامی از مخالفان خواسته بودند، احترام گذاشتن در فوتبال را یادبگیرند. در این استوری آمده بود:« تشکیل تونل برای تیم قهرمان یک رسم فوتبال حرفه ای است؛ مثل سایر رسوم و قواعد بازی جوانمردانه. با این تفاوت که فقط در جایی اتفاق می‌افتد که تیمی قهرمانی خود را پیش از فصل قطعی کرده باشد و به همین دلیل برای عده ای نامانوس است. این نه بحث امتیازدهی و امتیازگیری است و نه بحث بی حرمتی به هواداران سایر تیم‌ها که از قهرمانی دور مانده اند. بیایید احترام به رقیب و به رفتارهای حرفه ای را تمرین کنیم.» 


اما با وجود این پافشاری و دعوت به احترام، سمبه مخالفت پر زورتر بود تا ذوب آهنی‌ها ساعتی بعد پست دیگری در اینستاگرام منتشر کنند و به حاشیه‌ها پایان دهند. 

 

1517344

 

 

در اطلاعیه روابط عمومی باشگاه چنین آمده است:


«ضمن عرض تبریک به مناسبت چهارمین قهرمانی متوالی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس و با عرض پوزش از کادر فنی، بازیکنان و هواداران پرشور این باشگاه، به دلیل احترام به عواطف و احساسات مردم فوتبالدوست، خوب و فهیم اصفهانی و جلوگیری از هر گونه شائبه و تنش از برپایی نمادین تونل افتخار در دیدار برابر پرسپولیس معذوریم.»

دیدگاه‌ها