کد خبر : 1700617 | 17 مرداد 1399 ساعت 11:11 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

اوبامیانگ- آرسنال؛ نزدیک تر از همیشه به توافق

تلگراف مدعی شد که پیر امریک اوبامیانگ بیش از قبل به تمدید قرارداد با آرسنال نزدیک شده است.

اوبامیانگ- آرسنال؛ نزدیک تر از همیشه به توافق

به گزارش "ورزش سه"، بدون هیچ شکی پیر امریک اوبامیانگ بهترین بازیکن آرسنال در فصل 20-2019 رقابت‌های لیگ برتر انگلیس بوده چرا که این مهاجم گابنی موفق شد در 35 مسابقه برای توپچی ها آمار 22 گل و 3 پاس گل را به ثبت برساند.

 

درخشش اوبامیانگ اما تنها به لیگ برتر انگلیس معطوف نمی شد چرا که می توان از او به عنوان عامل اصلی قهرمانی تیم میکل آرتتا در رقابت‌های جام حذفی یاد کرد. اوبا ابتدا در دیدار نیمه‌نهایی هر دو گل تیمش مقابل منچسترسیتی را به ثمر رساند و در بازی فینال نیز همین اتفاق به شکل مشابه برابر چلسی تکرار شد تا شاهکار این بازیکن در راه قهرمانی آرسنال در FA CUP تکمیل شود.

 

 

1516478

 

 

طی هفته های گذشته شایعات زیادی در رابطه با توافق و یا عدم توافق آرسنالی‌ها با اوبامیانگ برای تمدید قرارداد مطرح شده است. حالا و در همین رابطه اما نشریه تلگراف انگلیس مدعی شده که سران باشگاه انگلیسی بیش از هر زمان دیگری به تمدید قرارداد با اوبامیانگ نزدیک شده اند و امید فراوانی نسبت به عملی شدن این اتفاق دارند. بر این اساس احتمالا طی روزهای آینده از قرارداد جدید و سه ساله توپچی ها با ستاره گابنی رونمایی خواهد شد و این بازیکن هفتگی 250 هزار پوند حقوق دریافت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها