کد خبر : 1700694 | 17 مرداد 1399 ساعت 19:39 | 40.1K بازدید | 1 دیدگاه

این رابطه اصلاح نمی شود؛

رئال مادرید برای گرت بیل اهمیت ندارد! (عکس)

گرت بیل، ستاره گرانقیمت رئال مادرید باز هم حاشیه ساز شده و دوباره در زمین گلف رویت شده است.

رئال مادرید برای گرت بیل اهمیت ندارد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علاقه فراوان گرت بیل به ورزش گلف بر کسی پوشیده نیست و حتی او یک سال با در دست گرفتن پرچمی به طعنه مدعی شد اولویت گلف برایش بالاتر از رئال مادرید است. بارها شاهد تصاویری از حضور گرت بیل در زمین گلف و انجام این ورزش دیده شده و این بار نیز او دوباره ثابت کرد اهمیت بیشتری نسبت به این ورزش نسبت به تعهدش به باشگاه رئال مادرید قائل است.

 

گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید که ترجیح داده بود در مادرید مانده و با کاروان تیمش به شهر منچستر سفر نکند، دیروز و در هنگام برگزاری تمرینات و مصاحبه مطبوعاتی پیش از بازی سیتی در زمین گلف و در حال بازی کردن دیده شده است.

 

در حالیکه برای برخی خط خوردن نام این بازیکن از لیست رئال مادرید و حضور سرخیو راموس محروم بسیار عجیب بود، زین الدین زیدان فاش کرد این خود گرت بیل بوده که تمایلی به سفر به منچستر و همراهی کاروان تیمش نشان نداده است. بعید است دیگر حتی یک بار نیز شاهد حضور گرت بیل در ترکیب رئال مادرید باشیم، اما مشکل اینجاست تیمی قصد خرید این بازیکن و پرداخت دستمزد سنگین او را ندارد و احتمالا گرت بیل تا پایان قراردادش تا سال 2022 در برنابئو ماندنی خواهد شد. این بازیکن یک سال قبل در آستانه جدایی از رئال مادرید و انتقال به لیگ چین قرار گرفت، اما در نهایت باشگاه اسپانیایی تصمیم به حفظ گرت بیل گرفت و حالا شرایط بین طرفین از همیشه بدتر شده است.

 

1517518

 

1517517

 

1517516

 

1517515

دیدگاه‌ها