کد خبر : 1700697 | 17 مرداد 1399 ساعت 19:42 | 25.1K بازدید | 1 دیدگاه

یحیی با تمام قدرت در ذوب آهن؛

11 مرد پرسپولیسی برای بازی قهرمانی

یحیی گل محمدی ترکیب تیمش برای بازی با ذوب آهن را مشخص کرد.

11 مرد پرسپولیسی برای بازی قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های پرسپولیس و ذوب آهن از دقایقی بعد در حالی برگزار می‌شود که سرخپوشان پایتخت با ترکیبی متفاوت نسبت به بازی قبلی وارد زمین خواهند شد. در این بازی محمد نادری، محسن ربیع خواه و مهدی ترابی همچنان در ترکیب غایب خواهند بود و سرخ ها دوباره شاهد مدافع چپ غیرتخصصی در ترکیب خود هستند.

 

بوژیدار رادوشوویچ گلر کروات سرخپوشان در این بازی هم فیکس خواهد بود و امیدوار است که شمار کلین شیت هایش را به عدد 11 برساند. او در دو بازی قبلی موفق به کلین شیت نشد اما در این دیدار امیدوار است که برابر ذوب آهنی ها ایستادگی کند.

در خط دفاعی دوباره زوج محمدحسین کنعانی زادگان با شجاع خلیل زاده تشکیل خواهد شد و سیدجلال روی نیمکت خواهد بود. در سمت مهدی شیری مدافع راست فیکس پرسپولیس است و در سمت چپ دوباره وحید امیری نقش آفرینی خواهد کرد. این چهار نفر در قبلی هم به میدان رفتند و نمایش قابل قبولی را ارائه کردند.

 

کمال کامیابی نیا هافبک دفاعی سرخپوشان خواهد بود و کمی جلوتر از خود هافبک همیشه فیکس سرخ ها یعنی احمد نوراللهی را خواهد داشت. سیامک نعمتی در پست هافبک راست به میدان برگشته و بشار رسن هم در سمت چپ حضور خواهد داشت. نسبت به بازی قبلی امید عالیشاه از ترکیب بیرون رفته است.

 

مهدی عبدی و علی علیپور هم زوج خط حمله پرسپولیس در بازی قهرمانی هستند و باید دید که آیا علیپور شانس خود برای آقای گلی را زنده نگه خواهد داشت یا خیر؟

* پرسپولیسی ها روی نیمکت سیدجلال حسینی، امید عالیشاه، امیر روستایی، مهدی ترابی، سعید حسین پور، محمد نادری و... را دارند.
* پرسپولیس در نیم فصل اول با سه گل حریف خود را شکست داد اما حالا یکی از گلزنانش یعنی مهدی ترابی در ترکیب حضور ندارد.
* سرخ ها در صورت پیروزی با 66 امتیاز به رکورد بهترین تیم برانکو ایوانکوویچ خواهند رسید.


* علی علیپور آقای گل پرسپولیس سه گل تا صدر جدول گلزنان فاصله دارد و برای آقای گلی باید در این بازی گل بزند.

 

ترکیب پرسپولیس در مقابل ذوب اهن: بوژیدار رادوشویچ، محمد حسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری، وحید امیری، احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا، سیامک نعمتی، بشار رسن، علی علیپور و مهدی عبدی

دیدگاه‌ها