کد خبر : 1700702 | 17 مرداد 1399 ساعت 20:09 | 27K بازدید | 1 دیدگاه

پیشنهاد اروپایی برای بازیکن قرضی سپاهان در نساجی

رضا دهقانی که در لیگ نوزدهم به صورت قرضی برای نساجی مازندران بازی کرد، با پیشنهاد یک باشگاه پرتغالی روبرو شده است.

پیشنهاد اروپایی برای بازیکن قرضی سپاهان در نساجی

به گزارش "ورزش سه"، رضا دهقانی در سپاهان فرصت زیادی برای نمایش توانایی های خود به دست نمی آورد و به همین دلیل بود که در پنجره تابستانی لیگ نوزدهم، تصمیم گرفت به پیشنهاد نساجی مازندران پاسخ مثبت بگوید و به این تیم مازندرانی پیوست. انتقالی که سبب شد او به فهرست تیم المپیک ملی المپیک نیز راه یابد و در سه دیدار برابر ازبکستان، کره جنوبی و چین به طور ثابت بازی کرد و عملکرد خوبی از خود نشان داد.

 

البته پیش از اینکه انتقال به نساجی مازندران نهایی شود، دهقانی قراردادی 2 ساله با باشگاه اصفهانی منعقد کرد و حالا طبق قرارداد هنوز یک سال دیگر از قرارداد این بازیکن باقی مانده و باشگاه سپاهان و مسئولان این تیم باید در مورد آینده او تصمیم بگیرند.

 

دهقانی با حضور در نساجی مازندران به یکی از بازیکنان ثابت این تیم در طول فصل تبدیل شد؛ اگرچه در دوران پسا کرونا چند مصدومیت او را از دسترس فکری خارج کرده بود و در مصاف با پرسپولیس بود که کشیدگی همسترینگ سبب شد در نیمه اول از زمین مسابقه خارج شود و  بازی های باقی مانده تیمش را از دست داد.

 

دهقانی در همین حین با پیشنهاد یک باشگاه پرتغالی که در میان چهار تیم برتر سطح دوم فوتبال این کشور حضور دارد، روبرو شده و حالا باید دید که خودش و البته مدیران باشگاه سپاهان در رابطه با این موضوع چه تصمیمی خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها