کد خبر : 1700746 | 17 مرداد 1399 ساعت 23:32 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

حدادی فر، مثل یک گلادیاتور خستگی ناپذیر

هافبک کهنه کار ذوبی ها، یکی از ارکان مهم پیروزی تیمش مقابل قهرمان لیگ نوزدهم بود.

حدادی فر، مثل یک گلادیاتور خستگی ناپذیر

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن موفق شد با یک بازی حساب شده، از روز بد پرسپولیس نهایت استفاده را ببرد و با غلبه بر قهرمان زودهنگام لیگ برتر، خود را از قعر جدول جدا کند.


قاسم حدادی فر کاپیتان کهنه کار و 37 ساله اصفهانی ها روز خوبی را سپری کرد و یکی از ارکان مهم برتری تیمش بر پرسپولیس بود. حدادی فر که سال 82 به ذوبی ها پیوست، در تمام این سالها بجز دو مقطع، پیراهن ذوب آهن را بر تن کرده است و از بازیکنان وفادار در فوتبال ایران محسوب می شود.


او در دیدار با پرسپولیس علاوه بر اینکه سازنده تنها گل بازی بود، یک بار نیز با ارسال یک پاس کلیدی، هم تیمی هایش را در موقعیت گل زنی قرار داد. 81 درصد پاس های قاسم به سلامت به مقصد رسید و او 2 بار نیز شانسش را برای گلزنی امتحان کرد و به سمت دروازه رادوشوویچ شوتزنی کرد.


دوندگی و خستگی ناپذیری حدادی فر در این دیدار سخت و طاقت فرسا، باعث شد ذوب آهن دست به کار بزرگی بزند و پرسپولیسی را شکست دهد که در 15 دیدار قبلی خود در لیگ برتر، با چیزی به نام شکست غریبه بودند. او با یک ارسال دقیق، پایه گذار تک گل محمدزاده بود تا برای چهارمین بار در این فصل، پاس گل بدهد.


در شبی که پرسپولیسی ها شاید تمام حواسشان معطوف به مراسم پایان بازی بود، حدادی فر و هم تیمی هایش از این موقعیت نهایت استفاده را بردند و توانستند از تنها موقعیت جدیشان نهایت استفاده را ببرند و دروازه رادو را باز کنند تا بتوانند پس از نزدیک به 5 سال، پرسپولیس را در آزادی شکست دهند.

دیدگاه‌ها