کد خبر : 1700941 | 18 مرداد 1399 ساعت 22:21 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

ملوان 0- رایکا 1

لیگ یک / برد بزرگ علی نظر برای بقا !

دیدار دو تیم انتهایی جدول ملوان و رایکا درحالی‌که می‌رفت با نتیجه تساوی به پایان برسد با گل دقیقه پایانی بابلی به سود رایکا به اتمام رسید.

 لیگ یک / برد بزرگ علی نظر برای بقا !

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ دسته یک از هفته 33 دو تیم ملوان و ریکا در یک دیدار بسیار حساس به مصاف هم رفتند.


این دو تیم قعرنشین درحالی روبروی هم قرار گرفتند که ملوان با 34 امتیاز در جایگاه 14 و رایکای با 31 امتیاز در رده پانزدهم قرار داشتند و هرگونه شکست در این بازی می‌توانست برای هرکدام بسیار گران تمام شود. از همین رو دو تیم با شیوه‌ای کاملاً محتاطانه در ابتدا سعی بر آن داشتند که در این دیدار بازنده نباشند و بازی به همین دلیل طی 90 دقیقه کم موقعیت دنبال شد، اما در دقیقه پایانی این بازی سرد و کم موقعیت این شاگردان علی نظر محمدی بودند که در پی یک ضد حمله توانستند میزبان خود را با یک گل شکست دهند و با توجه به شکست سپیدرود در برابر بادران امیدهایشان برای بقا در لیگ یک بسیار زیاد شد.

 

مهرداد حیدری در دقیقه 89 با فرار از دست مدافعان ملوانی در موقعیتی تک‌به‌تک به زیبایی دروازه ملوان را باز کرد تا امیدهای شهر بابل برای ماندن در لیگ پررنگ‌تر از هرزمانی شود.

 

حالا رایکا با احتساب این پیروزی باارزش توانست 34 امتیازی شود و در پایان هفته 33 در رده 14 جای بگیرد. اما از طرف دیگر ملوانی‌ها هم با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به رقیب مازنی خود در جایگاه 15 جای گرفت و این تیم هم علی‌رغم شکست در این دیدار خانگی با توجه به شکست سپیدرود باید در هفته آینده در زمین قشقایی به مصاف این تیم برود تا تکلیف تیم سقوط‌کننده از بین سه تیم رایکا، ملوان و نیروی زمینی تعیین شود. هفته‌ای که می‌تواند آبستن اتفاقات زیادی باشد.

دیدگاه‌ها