کد خبر : 1700949 | 18 مرداد 1399 ساعت 22:57 | 49K بازدید | 0 دیدگاه

لواندوفسکی به رکورد تاریخی رونالدو می رسد؟

رابرت لواندوفسکی کار دشواری برای شکستن رکورد کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان دارد.

لواندوفسکی به رکورد تاریخی رونالدو می رسد؟


به گزارش "ورزش سه"، رابرت لواندوفسکی در این فصل لیگ قهرمانان و بعد از گذشت تنها هفت بازی 11 بار موفق به گلزنی شده و 2 پاس گل نیز ارسال کرده که این موید هر 40 دقیقه تاثیرگذاری در به ثمر رسیدن یک گل برای بایرن مونیخ بوده است. در صورت رسیدن بایرن به بازی فینال و البته با احتساب بازی امشب، ستاره لهستانی چهار بازی دیگر برای به ثمر رساندن شش گل و رسیدن به رکورد کریستیانو رونالدو فاصله دارد.

 

1504463

 

رونالدو در فصل 14-2013 در لباس رئال مادرید موفق شد در یک فصل لیگ قهرمانان 17 بار دروازه رقبا را باز کند و البته نباید فراموش کرد در آن مرحله بازی ها تا قبل از فینال به صورت رفت و برگشت بود، اما امسال دو مرحله یک چهارم و نیمه نهایی به صورت تک بازی برگزار می شود و این یعنی لواندوفسکی دو بازی کمتر از رونالدو برای رسیدن به 17 گل اول فرصت دارد.

 

بسیاری معتقدند با توجه به آمادگی فوق العاده بایرن مونیخ، این تیم شانس زیادی برای کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان دارد و اگر این اتفاق در شرایط عادی رخ می داد، لواندوفسکی بخت اول برای دریافت جایزه توپ طلا بود. اما فرانس فوتبال چندی قبل اعلام کرد امسال این مراسم برگزار نمی شود تا لواندوفسکی احتمالا بهترین شانس خود برای کسب این جایزه معتبر را از دست بدهد.

دیدگاه‌ها