کد خبر : 1700951 | 18 مرداد 1399 ساعت 23:01 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

الدحیل به قهرمانی نزدیک نشد؛

بازی بزرگ قطر را السد برد

الدحیل بازی مقابل السد را واگذار کرد تا شاگردان ژاوی نیز همچنان شانس اندکی برای قهرمانی داشته باشند.

بازی بزرگ قطر را السد برد

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین و حساس‌ترین مسابقه هفته بیستم لیگ ستارگان قطر، السد رده سومی با بهره‌مندی از تمام ستاره‌هایش از ساعت ۲۰:۱۵ امشب در استادیوم جاسم بن حمد دوحه مقابل تیم صدرنشین الدحیل قرار گرفت.

 

السد که در تعطیلات کرونایی لیگ ستارگان قطر رودریگو تاباتا ۳۹ ساله را از الریان رده دومی به خدمت گرفته بود، با درخشش این بازیکن موفق به گلزنی برابر الدحیل شد.

در دقیقه ۲۴ این مسابقه نام تائه هی نفوذ سریعی به محوطه جریمه الدحیل انجام داد که پاس او را حسن الهیدوس با شوت محکم از پشت محوطه جریمه زد، اما محمد البکری واکنش ناقصی روی این توپ داشت تا بغداد بونجاح روی ریباند و در مقابل محوطه ۶ قدم پاس سرضربی به تاباتا بدهد و این بازیکن دروازه الدحیل را باز کند.

 

1517954

 

در ادامه الدحیل تلاش زیادی برای زدن گل مساوی داشت و یک بار هم در دقیقه ۸۸ شوت روی پای تماشایی ادمیلسون از پشت محوطه جریمه به تیرک افقی دروازه السد اصابت کرد، اما تبدیل به گل نشد تا شاگردان ژاوی به پیروزی ارزشمند یک بر صفر دست پیدا کنند.

 

تیم السد با این پیروزی ۴۱ امتیازی شد ولی همچنان در جایگاه سوم جدول لیگ ستارگان قطر ایستاد و الدحیل نیز با این باخت ۴۶ امتیازی و با یک امتیاز بیشتر نسبت به الریان رده دومی، صدرنشین ماند.

دیدگاه‌ها