کد خبر : 1700952 | 18 مرداد 1399 ساعت 23:07 | 39.3K بازدید | 0 دیدگاه

شادی اراکی ها؛ ما صعود می کنیم (عکس)

در پایان بازی مس کرمان – آلومینیوم اراک؛ شادی در اردوی اراکی ها موج می زد تا جایی که در برخی از صحنه ها شادی ها به اندازه ای بود که گویی تیم به لیگ برتر صعود کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، می توان به اراکی ها حق داد. پیروزی در برابر مس کرمان آنها را به جدول صعود برگرداند. آلومینیوم اراک در بازی آخر در خانه میزبان داماش است که خیالش بابت بقاء در جدول بازی ها راحت شده؛ از سویی مس کرمان هم باید در خانه تیم شهرداری تبریز به میدان برود. از آنجایی که تفاضل گل آلومینیوم نسبت به مس کرمان سه گل بهتر است اراکی ها امید زیادی دارند با پیروزی در برابر داماش به عنوان دومین تیم راهی لیگ برتر شوند. شادی آنها بدین معنی بود که ما صعود می کنیم.

 

آلومینیوم اراک برای برد در خانه تیم مس کرمان؛ زحمت زیادی کشید و سخت دفاع کرد. می شود گفت بعد از باز کردن دروازه مس کرمان با چنگ و دندان از گلی که زد محافظت کرد و در نهایت به سه امتیاز بازی دست یافت. آلومینیوم اراک با حضور در رتبه دوم جدول و با توجه به اینکه تفاضل گلش سه گل نسبت به تیم مس کرمان بهتر است طبیعتا سرنوشت صعود به دستان خودش است و می تواند با ارایه یک بازی تهاجمی و پیروزی پر گل صعود کند. شاید آنها به این بهانه که قادر به انجام این کار در هفته پایانی هستند بعد از برد در برابر مس کرمان این چنین شادی کردند.

 

1517957

 

1517956

 

1517958

 

بر خلاف مس کرمان – آلومینیوم اراک تا اکنون صعود به لیگ برتر را تجربه نکرده و برای حضور در این بازی ها عطش فراوانی دارد و در صورت رسیدن به این مهم جشن ویژه ای خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها