کد خبر : 1700964 | 19 مرداد 1399 ساعت 00:31 | 32.4K بازدید | 1 دیدگاه

با شایستگی و غیرت بازیکنان پیروز شدیم؛

خطیبی:چیزی برای ما تمام نشده

برد بزرگ آلومینیوم در کرمان سرنوشت لیگ یک را به روز آخر موکول کرد.

خطیبی:چیزی برای ما تمام نشده

به گزارش "ورزش سه"، رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم در خصوص برتری یک بر صفر تیمش برابر مس کرمان در هفته سی و سوم لیگ دسته اول فوتبال اینطور حرف هایش را آغاز کرد: از قبل می دانستیم که کار سختی در کرمان خواهیم داشت؛ لذا با برنامه و برای کسب سه امتیاز وارد زمین شدیم و خوشبختانه با گل دقایق ابتدایی توانستیم از نظر روحی شرایط خوبی پیدا کنیم.


وی ادامه داد: بازیکنان ما با تلاش و غیرتی مثال زدنی در این بازی ظاهر شدند و توانستیم با برتری در این دیدار سرنوشت صعود را به هفته پایانی بکشانیم.


خطیبی گفت: مس کرمان از تیم های خوب و مدعی لیگ امسال بوده است اما، در این دیدار می توانستیم گل های بیشتری وارد دروازه این تیم کنیم و با شایستگی به سه امتیاز دست یافتیم.
وی ادامه داد: هنوز کار ما در لیگ دسته اول تمام نشده است و باید با تمام تلاش و تمرکز، به دیدار هفته پایانی برابر داماش گیلان فکر کنیم و امیدوارم در پایان بتوانیم با صعود به لیگ برتر، به آرزوی 18 ساله مردم اراک و استان مرکزی پایان دهیم.

 

لازم به ذکر است تیم آلومینیوم اراک در نیم فصل دوم با هدایت رسول خطیبی با کسب 34 امتیاز از 16 بازی در جمع مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر قرار گرفت و هم اکنون با 60 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به مس کرمان در مکان دوم جدول جای دارد.

 

دیدگاه‌ها