کد خبر : 1700979 | 19 مرداد 1399 ساعت 09:20 | 20K بازدید | 1 دیدگاه

گتوزو: نیم ساعت خواب‌مان برد و بازی را واگذار کردیم

گنارو گتوزو سرمربی ناپولی از شکست 3-1 تیمش مقابل بارسلونا ابراز تاسف کرد و گفت ناپولی در این بازی می‌توانست ضربه‌های سختی به بارسا بزند ولی به دست خودش بازی را واگذار کرد.

گتوزو: نیم ساعت خواب‌مان برد و بازی را واگذار کردیم

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی دیشب در نوکمپ مهمان بارسلونا بود تا در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان با این تیم مصاف دهد. درحالیکه بازی رفت دو تیم با تساوی 1-1 به پایان رسیده بود در بازی برگشت شاگردان کیکه ستین موفق شدند در یک بازی جنجالی و پر از حرف و حدیث داوری با نتیجه 3-1 به پیروزی رسیده و راهی مرحله یک چهارم شوند.

 

گنارو گتوزو سرمربی ناپولی در پایان بازی گفت از کسب این نتیجه تاسف و حسرت می‌خورد چرا که تیمش می‌توانست ضربه‌های سختی به بارسا بزند ولی به مدت نیم ساعت در بازی خواب زده شد و مسابقه را دو دستی تقدیم حریف کاتالان کرد.

 

1518020

 

گتوزو در پایان بازی به خبرنگاران گفت: " خیلی چیزها در این بازی هست که مایه حسرت است. ما حدود نیم ساعت به خواب رفتیم و سه گل مسخره خوردیم. در این مدت اشتباهات خیلی جدی‌ای هم داشتیم. من امروز تیمی دیدم که در دقایق قابل توجهی از بازی فشار زیادی به بارسا وارد کرد. ما باید همان اوایل دو گل می‌زدیم ولی به جای گل زدن، گل خوردیم. گل خوردن از روی ضربه ایستگاهی من را عصبانی می‌کند. واقعاً دیوانه می شوم".

 

سرمربی ناپولی در ادامه گفت: " من همیشه می گویم که ما بازیکنان قوی و با استعدادی داریم و باید از نظر ذهنیت هم پیشرفت کنیم چرا که ذهنیت و نگرش ما به اندازه کافی خوب نیست. اگر به آمار نگاه کنید ناپولی از هر نظر حاکم بوده. شوت‌های در چارچوب ما دو برابر بوده و درصد مالکیت توپ مان هم بیشتر بوده. ما خیلی راحت خط دفاعی آنها را رد می‌کردیم. در نیمه دوم کاملاً مشخص بود که بارسا به مشکل برخورده. شنیده بودم که بعضی‌ها می‌گفتند بارسا دارد با ذخیره‌هایش بازی می‌کند. چیزی که من دیدم به هیچ وجه شباهتی به تیم ذخیره ها نداشت. آنها تیمی با کیفیت بودند که صدها میلیون دلار هزینه بازیکنان شان بودم. بیشترین حسرت من این است که به مدت نیم ساعت خواب مان برد و بازی را دو دسته تقدیم بارسا کردیم".

 

 

دیدگاه‌ها