کد خبر : 1700981 | 19 مرداد 1399 ساعت 09:40 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

فلیک: نگران سرعت حملات چلسی بودیم

هانسی فلیک سرمربی بایرن بعد از صعود مقتدرانه تیمش به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان از پیروزی مقابل چلسی و نتیجه کسب شده در این بازی ابراز رضایت کامل کرد.

فلیک: نگران سرعت حملات چلسی بودیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان کاری بزرگ کرده و موفق شده بود در خانه چلسی این تیم را 3-0 شکست دهد دیشب در آلیانز آرنا و در بازی برگشت میزبان آبی های لندن بود. باواریایی ها در این بازی هم پیروزی مقتدرانه 4-1 را به نام خود ثبت کردند تا با اقتدار و نتیجه 7-1 راهی مرحله یک چهارم شوند.

 

هانسی فلیک سرمربی موفق بایرن در پایان بازی از عملکرد بازیکنانش و به خصوص نتیجه کسب شده توسط آنها در این بازی و همینطور بازی رفت بسیار خوشحال بود.

 

1518022

 

فلیک در پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت: " تیم ما خیلی خوب کار کرد. من از نتیجه هم خیلی راضی ام. از شرایط تیم واقعاً رضایت دارم. ما می خواستیم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم و بعد از مدت طولانی وقفه به شرایط ایده آل مان در دوران قبل از کرونا برگردیم. چلسی تیم هیجان انگیزی است که وقتی وارد فاز تهاجمی می شود سرعت خارق العاده ای دارد. برای همین من قبل از بازی کمی نگران بودم".

 

سرمربی بایرن در ادامه گفت: " به دلیل همین سرعت بالای حملات چلسی ما نمی خواستیم راه ها را باز نگه داریم و به آنها اجازه بدهیم گلزنی کنند. اما بچه ها در زمین عالی کار کردند و در اوایل بازی اصلاً اجازه ندادند چلسی بخواهد حمله ای صورت دهد".

 

 

دیدگاه‌ها