کد خبر : 1700999 | 19 مرداد 1399 ساعت 10:42 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال برگزاری رویدادهای آسیایی در سال 2020 قوت گرفت

تکواندوکاران در انتظار مجوز ستاد کرونا

با توجه به احتمال بالای برگزاری برخی از رویدادهای آسیایی تکواندو در سال 2020، ورزشکاران این رشته در انتظار مجوز ستاد کرونا برای آغاز فعالیت های خود هستند.

تکواندوکاران در انتظار مجوز ستاد کرونا

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه تکواندو به عنوان یکی از رشته های رزمی و پربرخورد هنوز بعد از شیوع ویروس کرونا نتوانسته فعالیت های خود را از سر بگیرد، این روزها زمزمه های شروع مسابقات بین المللی باعث شده تا مسئولان فدراسیون پیگیری بیشتری برای استارت اردوهای تیم ملی انجام دهند. 
رییس سازمان تیم های ملی تکواندو از احتمال بالای برگزاری مسابقات کسب سهمیه المپیک و قهرمانی آسیا در سال 2020 با تصمیم جدید فدراسیون جهانی خبر داده است. 


از چند روز قبل نیز مسابقات تکواندو در کره جنوبی با پوشش مخصوص دوران کرونایی آغاز شده و به نظر می رسد این کشور به عنوان متولی اصلی تکواندو در جهان قصد آغاز رقابت های تکواندو را دارد.


آرش فرهادیان در این باره به ایسنا گفت: با توجه به اینکه زمزمه هایی مبنی بر برگزاری رقابت های کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا به گوش می رسد، این احتمال وجود دارد فدراسیون جهانی تا چند روز آینده برگزاری این رقابت ها را به کشورهای عضو رسما اعلام کند. فکر میکنم با مجوزی که وزارت ورزش طی روزهای آتی صادر خواهد کرد با رعایت موارد لازم اردوهای تیم ملی از سر گرفته خواهد شد. تاریخی که برای این مسابقات مطرح است به احتمال زیاد اواخر آبان ماه خواهد رود اما باید منتظر اعلام تاریخ قطعی این ۲ رویداد از سوی فدراسیون جهانی تکواندو باشیم.

دیدگاه‌ها