کد خبر : 1701001 | 19 مرداد 1399 ساعت 10:45 | 18.9K بازدید | 1 دیدگاه

با یک برد و سه تساوی؛

داستان تکراری بختیاری زاده و مجیدی

دوئل بازیکنان سابق استقلال که حال در قامت سرمربی در دنیای فوتبال کار خود را دنبال می‌کنند، برنده نداشت تا طلسم نبردن‌های مجیدی مقابل سهراب بختیاری زاده ادامه‌دار باشد.

داستان تکراری بختیاری زاده و مجیدی

به گزارش "ورزش سه" این‌که آیا سوت‌های کاظمی به نفع یا ضرر استقلال و شهر خودرو بود، بدون شک تاثیری روی نتیجه نهایی ندارد چرا که سوت پایان او نتیجه تساوی 2 بر 2 را روی اسکوبورد نشان می‌داد و این یعنی حاصل تلاش شاگردان سهراب بختیاری زاده و فرهاد مجیدی تقسیم امتیازات در یک دوئل شش امتیازی بوده است تا ترافیک مدعیان برای کسب سهمیه آسیایی با ناکامی ادامه‌دار سپاهان و برتری فولاد دوچندان شود.

 

سهراب که مسن‌ترین گلزن تاریخ لیگ برتر نیز است، در 41 سالگی از فوتبال خداحافظی کرد و فرهاد مجیدی هم 37 سالگی کفش‌های خود را آویخت اما طولانی بودن دوران بازی‌شان هم این دو چهره محبوب در میان هواداران استقلال را در مستطیل سبز زیاد مقابل هم قرار نداد.

 

آن‌ها در دوران بازیکنی، سه بار مقابل همدیگر قرار گرفتند که هیچگاه فرهاد نتوانست با عبور از بختیاری زاده گل سه امتیازی برای تیمش بزند و حاصل دوئل این دو چهره در مستطیل سبز، یک برد برای تیم سهراب و دو تساوی نیز بود.

 

اما دوئل پنجشنبه شب اولین تجربه رویارویی آن‌ها در عرصه مربیگری بود که بازهم حاصل کار نتیجه مساوی بود تا فرهاد مجیدی نه در دوران بازیکنی و نه در دوران مربیگری بردی را مقابل هم‌تیمی سابقش دشت نکرده باشد.

 

عکاس: محسن بخشنده

دیدگاه‌ها