کد خبر : 1701012 | 19 مرداد 1399 ساعت 11:40 | 45.1K بازدید | 0 دیدگاه

خداحافظی با بایرن با عکس موبایلی در ورزشگاه؟ (عکس)

عکسی که از ژاوی مارتینز ستاره اسپانیایی بایرن مونیخ در پایان بازی دیشب توسط لوکاس هرناندز گرفته شده به شایعات درباره آینده او در باواریا دامن زده.

خداحافظی با بایرن با عکس موبایلی در ورزشگاه؟ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی 4-1 بایرن مونیخ بر چلسی در دیدار دیشب دو تیم که باعث شد بایرن در مجموع دو بازی رفت و برگشت حریفش را 7-1 شکست داده و راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شود با جنجالها و حاشیه های زیادی همراه بود. یکی از این حاشیه ها به بعد از سوت پایان بازی برمی گشت و دو نقش اصلی آن را دو ستاره بایرن ژاوی مارتینز و لوکاس هرناندز بازی کردند.

 

1518061

 

در پایان بازی ژاوی مارتینز درحالیکه در کنار زمین چمن ورزشگاه آلیانز ایستاده بود از دوست و همبازی اش لوکاس هرناندز خواست تلفن همراه هوشمند او را گرفته و از ستاره اسپانیایی عکاسی کند.

 

1518064

 

درحالیکه به نظر می رسید مارتینز قصد دارد عکسی به یادگار از این بازی داشته باشد ژست او در مقابل دوربین لوکاس هرناندز به گونه ای بود که باعث شد امروز چندین نفر از خبرنگاران رسانه های آلمانی مدعی شوند این حرکت مارتینز در واقع می تواند به معنای خداحافظی تلویحی او با بایرن و آلیانز آرنا باشد.

 

1518063

 

به عنوان مثال فلوریان پلاتن‌برگ خبرنگار ارشد اشپورت1 در آلمان در توییتر خود با انتشار عکس‌هایی از مارتینز و هرناندز می‌گوید ژاوی مارتینز در حالی جلوی دوربین ژست گرفته که سرش را بالا آورده و با سکوهای خالی ورزشگاه آلیانز نگاه می‌کند. گویی او قصد دارد به این ترتیب با آلیاز و هوادارانش خداحافظی کند.

 

1518066

 

آنچه این حاشیه را پررنگ‌تر کرده این واقعیت است که در هفته‌های اخیر شایعات درباره جدایی ژاوی مارتینز از بایرن اوج گرفته و بارها گفته شده این ستاره اسپانیایی احتمالاً به زودی باواریا را ترک می‌کند. از تیم‌های فرانسوی به عنوان مقصد احتمالی او نام برده شده و به نظر می‌رسد رن قصد دارد او را به خدمت بگیرد. رسانه‌های آلمانی این هفته گفته بودند بعد از پایان لیگ قهرمانان مارتینز راهی فرانسه خواهد شد.

 

 

دیدگاه‌ها