کد خبر : 1701049 | 19 مرداد 1399 ساعت 14:20 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

الهامی: برای سهمیه آسیا مبارزه می‌کنیم

سرمربی تراکتور ابراز امیدواری کرد با پیروزی بر شاهین تیمش بتواند به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کند.

الهامی: برای سهمیه آسیا مبارزه می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی سرمربی تیم تراکتور در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش با شاهین بوشهر ضمن تبریک عید غدیرخم گفت: شرایط بازی با شاهین به گونه ای است که هر دو تیم نیاز مبرمی به 3 امتیاز بازی دارند. هر دو تیم در شرایطی قرار گرفته اند که جای هیچ گونه اشتباه و ریسکی را ندارند. بازی فردا دیداری است که هر دو تیم برای پیروزی و کسب 3 امتیاز بازی می کنند و این به زیبایی های فوتبال و یک بازی تهاجمی کمک می کند.


او ادامه داد: هر تیمی که تمرکز و بار روانی خوبی داشته باشد می تواند پیروز از میدان خارج شود و شرایطش را در جدول بهبود ببخشد. در حال حاضر دیدار با هیچ تیمی آسان نیست بخصوص تیم هایی که برای بقا می جنگند که در میان این تیم ها، شاهین یکی از تیم های خوب لیگ است.


سرمربی تراکتور افزود: خوشحالم که مهدی پاشازاده مربی جوان و کاربلدی که دیر به حقش در فوتبال رسیده، سکان دار تیم خوب شاهین شده است. برای او در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم فردا 3 امتیاز بازی را کسب کنیم و خودمان را در جدول تثبیت کنیم و به جایگاه واقعی تراکتور برسیم.


سرمربی تراکتور گفت: از روز اولی که به کار در تراکتور شروع کردیم، هدفمان کسب سهمیه بود و مجموعه ما در این راه تمام سعی و تلاشش را کرده است. فکر میکنم شرایط به گونه ای است که تراکتور می تواند پس از مدتها سهمیه آسیا را کسب کند. ما در جام حذفی نیز شرایط خوبی داریم و امیدوارم یک بازی زیبا را از جانب هر دو تیم شاهد باشیم و بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم چون چاره ای جز گرفتن سه امتیاز نداریم.

دیدگاه‌ها