کد خبر : 1701059 | 19 مرداد 1399 ساعت 15:27 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

فقط می‌توانم قول دهم که تمام تلاشمان را می‌کنیم

پاشازاده: دلم به بردن تراکتور روشن است

سرمربی شاهین بوشهر گفت: بچه های ما بیشتر از حد خودشان زحمت می‌کشند و زیر فشار هستند.

پاشازاده: دلم به بردن تراکتور روشن است

به گزارش "ورزش سه"، مهدی پاشازاده، سرمربی شاهین بوشهر در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتور اظهار داشت: تیم تراکتور بیرون زمین مهمان ماست و انشالله بتوانیم میزبان خوبی بیرون زمین و رقیب خوبی داخل زمین باشیم. تنها چیزی که ما را دلگرم کرده و توانستیم آن را با بچه ها در این دو هفته کار کنیم، این است که یک تیم باشیم. ما از هر لحاظ از همه تیم ها ضعیف تر هستیم و تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که از نظر تیمی بهتر از رقبایمان شویم. بچه های ما بیشتر از حد خودشان زحمت می‌کشند و زیر فشار هستند. هم از نظر بدنی و هم از نظر تاکتیک سخت گیری می کنیم و جز این راهی نداریم. انشالله که تلاشمان به ثمر می نشیند. امیدوارم یک بازی خوب باشد و بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.


وی درباره غایبان شاهین بوشهر عنوان کرد: مالکی همچنان محروم است. حیدری و مشکل پور مصدوم هستند. مشایخ زاده و نوروزی هم تازه به تیم برگشتند. با این حال خدا را شکر می کنم که جوان های خوبی داریم. همچنین بازیکنان باتجربه ما در خیلی موارد جلوتر از جوان ها هستند.


سرمربی شاهین بوشهر افزود: من فقط می توانم قول بدهم که ما تمام تلاش خود را می کنیم. هر روز در تمرین تاکید می کنیم که هر کسی وظیفه خودش را به خوبی انجام دهد. با تمام کمبودها و محدودیت هایی که داشتیم، آنالیزهای خیلی خوبی را انجام دادیم. من به هواداران قول می دهم با تمام وجود بازی می کنیم. فوتبال است و هزار و یک اتفاق ممکن است بیفتد. دلم روشن است که بتوانیم نتیجه لازم را بگیریم.

دیدگاه‌ها