کد خبر : 1701118 | 19 مرداد 1399 ساعت 19:51 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

انتخابات دوومیدانی و احتمال سورپرایز روز آخر

نام‌نویسی از نامزدهای ریاست فدراسیون دوومیدانی در حالی فردا به اتمام می‌رسد که برخی شایعات حکایت از ثبت‌نام سرپرست فدراسیون دارد.

انتخابات دوومیدانی و احتمال سورپرایز روز آخر  

به گزارش "ورزش‌سه"، ثبت نام از کاندیداهای ریاست دوومیدانی از 6 مرداد ماه آغاز شده و تا 20 مرداد به مدت 10 روز کاری ادامه دارد. پیش از این مجید کیهانی، حبیب‌الله دشتی، محمدرضا محققی، روح‌الله محمدی و مصطفی زرین‌افضل برای انتخابات ثبت‌نام کرده بودند و امروز هم هاشم صیامی دبیر سابق فدراسیون، حسین جلالی رییس اسبق فدراسیون و ایوب بهتاج مدیرکل ورزش استان آذربایجان‌شرقی ثبت نام خود را تکمیل کردند.


بدین ترتیب تاکنون و در فاصله یک روز مانده تا پایان مهلت ثبت نام، 8 نفر برای انتخابات فدراسیون دوومیدانی نام نویسی کردند.


به نظر می‌رسد در روز پایانی هم باید در انتظار ثبت‌نام برخی چهره‌های نام آشنا باشیم. گفته می‌شود احتمال نام نویسی افشین داوری وجود دارد؛ کسی که در اسفندماه سال 98 به عنوان رییس انتخاب شد، اما قبل از صدور حکمش توسط وزیر، وزارت ورزش انتخابات را باطل کرد! 


از سوی دیگر برخی هم احتمال می‌دهند که مهدی مبینی، سرپرست فدراسیون نیز در روز آخر نام‌نویسی کند. البته در این صورت او باید از سمت فعلی خود استعفا دهد.

دیدگاه‌ها