کد خبر : 1701164 | 20 مرداد 1399 ساعت 00:08 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

پاداش: این جام تقدیم به مردم رفسنجان

ناگفته‌های مهاجم مس رفسنجان از قهرمانی در لیگ یک

مهاجم تیم مس رفسنجان می‌گوید همه اعضای باشگاه یکسال زحمت کشیدند تا این موفقیت به دست بیاید.

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در هفته سی و سوم لیگ دسته اول موفق شد با اقتدار به مقام قهرمانی این مسابقات برسد. فرشید پاداش مهاجم مسی‌ها که سابقه بازی در لیگ برتر را نیز دارد، درباره این صعود به خبرنگار ما گفت: با توجه به اینکه نسبت به تمام تیم‌های لیگ یک دیرتر کارمان را کردیم، برای اینکه به هماهنگی برسیم زمان لازم بود، اما خداراشکر توانستیم با همدلی هفته به هفته جلو رفتیم و از هفته پنجم صدرنشینی مان را حفظ کنیم و در نهایت جام قهرمانی را به دست بیاوریم.

 

 

1518246

 


وی ادامه داد: لازم است از هم‌تیمی هایم که نیم فصل از جمع مان جدا شدند تشکر کنم که آنها هم در این قهرمانی سهم دارند. باید خسته نباشید به همه مجموعه مس رفسنجان و به خصوص مدیرعامل باشگاه اقای زین الدینی بگویم که با توجه به ایجاد نظم مالی و مدیریتی سهم زیادی در این موفقیت داشتند.  آقای محمد ربیعی سرمربی کلاسیک ما هم زحمات زیادی کشید. او برای همه اعضای تیم مثل برادر بود و اصلی ترین دلیلی که خود من باعث شد از لیگ برتر به لیگ یک بیایم آقای ربیعی بود . من شناخت زیادی از سبک مربیگری ایشان داشتم و خوشحالم که یکسال خوب را در کنار یکدیگر سپری کردیم.


پاداش که سابقه آقای گلی لیگ یک را نیز دارد، درباره عملکرد خودش در لیگ یک بیان کرد: خداراشکر می کنم که امسال هم با توجه به اینکه در چند پست بازی کردم توانستم 3 گل بزنم، 3 پاس گل بدهم و 4 پنالتی برای تیمم بگیرم که فکر می‌کنم آمار خوبی است. امیدوارم در سال های آینده نیز بتوانم این روند را ادامه دهم.


مهاجم مس رفسنجان در پایان افزود: جا دارد از همه اعضای باشگاه و تیم مس رفسنجان تشکر کنم. واقعا در این یکسال همه زحمت زیادی کشیدیم و خوشحالم که توانستیم جواب زحمات مان را بگیریم. این قهرمانی را هم به مردم خوب رفسنجان که در طول فصل حمایت جانانه ای از ما داشتند تقدیم می‌کنیم.

دیدگاه‌ها