کد خبر : 1701409 | 21 مرداد 1399 ساعت 00:56 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

واسعی: پیشنهاد دارم اما فعلا وضعیت پیکان مهمتر است

ستاره جوان تیم پیکان گفت پس از حضور عبدالله ویسی در این تیم، ثبات نسبی به وجود آمده است و بازیکنان برای بقا یکدل شده‌اند.

واسعی: پیشنهاد دارم اما فعلا وضعیت پیکان مهمتر است

به گزارش "ورزش سه"، سعید واسعی هافبک جوان و یکی از مهره‌های کلیدی پیکان در لیگ نوزدهم درباره غیبت خود در هفته‌های اخیر گفت: من روز قبل از دیدار با پارس جنوبی جم از ناحیه کشاله دچار آسیب دیدگی شدم و حدودا چهار هفته است که بازی نمی‌کنم، امیدوارم این مصدومیت به زودی برطرف شود و بتوانم در دیدار مقابل استقلال و سپاهان حضور پیدا کنم. وی در پاسخ به این‌که شرایط پیکان پس از حضور ویسی چگونه است، گفت: خوشبختانه تیم‌مان به ثباتی رسیده است که در پنج دیدار اخیر تنها یک گل دریافت کرده‌ایم، برای این‌که بچه‌هایمان یکدل هستند و همگی برای ماندن تلاش می‌کنیم. آقا عبدالله هم مربی کارکشته‌ای هستند و همگی ایشان را دوست دارم.

 

واسعی درباره شرایط مصدومیت‌اش گفت: حدود 20 روز که می‌خواستیم راهی هتل بشویم و مقابل پارس جنوبی جم قرار بگیریم، در دیدار سه هفته قبل‌مان من از ناحیه کشاله در تمرینات دچار آسیب دیدگی شدم و این‌که پیگیری کردم که انشالله زودتر بتوانم خوب شوم.

ستاره جوان پیکان در پاسخ به این‌که مصدومیت باعث دور ماندن او از چشم مربیان ملی می‌شود، افزود: این را هم من به فال نیک می‌گیرم، خودتان می‌دانید که فوتبالیست بازی نکند روحیه‌اش ضعیف خواهد شد، البته که تلاش می‌کنم من بتوانم روحیه‌ام را حفظ کنم.

 

سعید واسعی درباره ماندن در تیم پیکان در فصل آینده گفت: اول از همه امیدوارم که تیم در لیگ برتر بماند پس از آن اگر پیشنهاداتی بود روی آن فکر میکنم؛ در نیم فصل اول پیشنهادات خوبی بود که انشالله در آخر فصل ببینیم خدا چه می‌خواهد. فعلا مهم‌تر این است که تیم در لیگ برتر بماند.

 

دیدگاه‌ها