کد خبر : 1701410 | 21 مرداد 1399 ساعت 00:59 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

برد رقبای سپاهان و شهرخودرو، باخت حریف پرسپولیس

تیم‌های الهلال و النصر عربستان برابر حریفان خود به برتری دست یافتند، اما التعاون مقابل الشباب شکست خورد.

برد رقبای سپاهان و شهرخودرو، باخت حریف پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ حرفه‌ای عربستان در حالی به پایان رسید که تیم الهلال موفق شد با کسب یک پیروزی دیگر قاطعانه صدرنشین بماند و النصر هم با کسب برد در رده دوم جدول بایستد.

 

تیم الهلال عربستان که یکی از حریفان شهرخودرو ایران در گروه B لیگ قهرمانان آسیا است، از ساعت ۲۲:۳۰ دوشنبه شب در استادیوم ملک سعود ریاض مقابل تیم رده چهاردهمی الفتح قرار گرفت و موفق شد با دو گل بافتیمبی گومیس به برتری ۲ بر یک دست پیدا کند و با ۵۷ امتیاز در صدر جدول بماند.

 

النصر عربستان نیز که همگروه سپاهان ایران در لیگ قهرمانان آسیا است، از ساعت ۲۰:۴۵ در استادیوم امیر سلطان بن عبدالعزیز به مصاف أبها رده نهمی رفت و توانست در این مسابقه خارج از خانه با گل‌های عبدالرزاق حمدالله(پنالتی) و احمد موسی به پیروزی ۲ بر صفر برسد تا پشت سر الهلال، با ۴۸ امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار بگیرد.

 

اما تیم التعاون که در گروه C لیگ قهرمانان آسیا رقیب  پرسپولیس است، نتوانست در هفته بیست و چهارم لیگ حرفه‌ای عربستان به برتری دست یابد و با نتیجه یک بر صفر مقابل الشباب شکست خورد تا با ثبت دومین باخت متوالی ۳۲ امتیازی و در رتبه دهم جدول بماند.

دیدگاه‌ها