کد خبر : 1701500 | 21 مرداد 1399 ساعت 15:05 | 47.6K بازدید | 3 دیدگاه

پاسخ گاوهای ستین به شانس قهرمانی بارسلونا! (عکس)

گاوهای کیکه ستین سرمربی بارسا قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان را پیش بینی کردند!

به گزارش "ورزش سه"، کیکه ستین زمستان گذشته زمانی که در گاوداری خود مشغول به کار بود، تماسی از سران بارسا دریافت کرد که زندگی او را زیر و رو کرد. ستین که از گزینه های کم شانس برای جانشینی ارنستو والورده محسوب می شد، پس از پاسخ منفی ژاوی، پوچتینو و رونالد کومان در نهایت سرمربی جدید بارسلونا شد.

مشغولیت او در گاوداری همواره سوژه طنز شبکه های اجتماعی بوده است. ستین با بارسا در کوپا دل ری و لالیگا به موفقیتی نرسید و در ماه های گذشته حواشی بسیاری برای او ایجاد شده و شایعات اختلاف بزرگان رختکن بارسا با او نیز همواره در رسانه ها بازتاب پیدا کرده است.

در هر صورت ستین توانسته بارسا را به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برساند و جمعه پیش رو آبی اناری ها باید به مصاف بایرن مونیخ بروند. برای بارسا شانس زیادی قائل نیستند و شاید برای اولین بار در سال های گذشته بارسا به عنوان تیمی با شانس صعود پایین تر برابر رقیب خود قرار می گیرد.

پسر کیکه ستین و گاوهای این مربی اما عقیده ای دیگر دارند. او با انتشار ویدیویی جالب پیش بینی کرد تیم پدرش فاتح لیگ قهرمانان خواهد شد.

در این ویدیو پسر کیکه ستین که خود فوتبالیست است، از گاوهای پدرش می پرسد که شانس قهرمانی بارسا در چمپیونزلیگ را چطور می بینید؟ و سپس خود در جواب می گوید:  بله، آنها می دانند و به من گفتند که بارسا قهرمان می شود!

 

 

1518678

 

1518680

 

1518681

 

1518679

دیدگاه‌ها