کد خبر : 1701502 | 21 مرداد 1399 ساعت 14:35 | 22.3K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش آاس؛

چلسی حریص‌تر از همیشه؛ وینیسیوس در تیررس آبی‌ها

ستاره برزیلی جوان رئال برای دومین بار پیشنهادی جدی از چلسی دریافت کرده است.

چلسی حریص‌تر از همیشه؛ وینیسیوس در تیررس آبی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید جمعه شب گذشته در دیدر برابر سیتی شکست خورد و در واقع مستحق باخت نیز بود. روی دو اشتباه رافا واران سیتی به دو گل رسید اما رئال به خصوص پس از گل دوم سیتی نتوانست کار خاصی انجام دهد و در 20 دقیقه پایانی چهره یک تیم مصمم برای صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را نداشت.

 

 

1513383

 

 

وینیسیوس ستاره برزیلی که از بهترین های فصل رئال بود، برابر نه تنها در ترکیب ابتدایی حضور نداشت که در طول 90 دقیقه حتی گرم هم نکرد و زیدان ترجیح داد بازیکنانی دیگر را راهی میدان کند. دوربین ها در دقایق پایانی تصویری از وینیسیوس را روی سکوهای اتحاد شکار کردند که آشکارا عصبی و ناراحت بود. او قطعا با خود می گفت که چرا حتی یک دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکرده در حالی که می توانست بسیار موثرتر از ادن هازاردی ظاهر شود که در تمام مدت حضورش در زمین جز یک شوت، کار خاصی انجام نداد.

زیدان در پایان بازی و در مورد دلیل بازی ندادن به وینسیوس بدون اینکه هیچ دلیل تاکتیکی را متذکر شود گفت: هر کسی حق دارد در این مورد نظر خودش را بگوید ولی تصمیمات فنی با اوست!

 

عدم اعتماد زیدان به وینیسیوس برابر سیتی با انتقادات زیادی در اسپانیا همراه شده است. طبق گزارش نشریه آاس، وینیسیوس که پی اس جی را از سال گذشته علاقه مند به خود می بیند، حالا از چلسی هم پیشنهادی جدی دارد.

 

 

1509738

 

 

گویا تماس های اولیه از ماه نوامیر 2019 شروع شده و پاسخ رئال منفی بوده است خود وینیسیوس هم به پیشنهاد اول چلسی پاسخ منفی داد ولی با توجه به اتفاقات رخ داده در بازی های انتهای فصل و به خصوص بازی برابر سیتی مشخص نیست که وینی همچنان مایل به ادامه حضور در این باشگاه باشد.

وینیسیوس که تابستان 2018 از فلامینگو به رئال پیوست، در 69 بازی توانسته هشت گل برای رئال بزند و بند فسخ او نیز 630 میلیون پوند است.

 

چلسی از سوی دیگر قصد ایجاد تحول در خط حمله خود را دارد و پس از جذب حکیم زیاش و تیمو ورنر معتقد است وینیسیوس هم می تواند مهره ای کارآمد برای تقویت هر چه بیشتر این منطقه محسوب شود. این در حالی است که گفته می شود باشگاه لندنی در آستانه جذب کای هاورتز وینگر ملی پوش بایرلورکوزن نیز قرار دارد.

 

دیدگاه‌ها