کد خبر : 1701549 | 21 مرداد 1399 ساعت 19:23 | 31.8K بازدید | 0 دیدگاه

لئو مسی- اینتر؛ این شایعه چقدر حقیقت دارد؟(عکس)

لیونل مسی نیز همانند پدرش اخیرا خانه ای بزرگ در شهر میلان خریداری کرده است.

لئو مسی- اینتر؛ این شایعه چقدر حقیقت دارد؟(عکس)


به گزارش "ورزش سه"، در یک سال اخیر شرایط باشگاه بارسلونا چندان باب میل لیونل مسی، ستاره 32 ساله و آرژانتینی نبوده و این بازیکن چندین بار علنا از اوضاع ابراز نارضایتی کرده است. هر بار نیز چنین اخباری منتشر می شود، رسانه ها از اینتر به عنوان یکی از مقاصد احتمالی لیونل مسی نام می برند و امروز نشریه گاتزتا دلااسپورت خبر از سرمایه گذاری جدید این ستاره محبوب در شهر میلان داده است.

 

1518299

 

چندی قبل بود که خبر خرید یک خانه در این شهر از سوی پدر مسی منتشر شد و حالا گاتزتا مدعی شد خود لیونل مسی نیز اخیرا یک پنت هاوس محلل در منطقه زیبای پورتو نواوا خریده تا اینگونه اخبار انتقال او به اینتر بیشتر شود. همچنین پدر مسی شهروندی ایتالیا را نیز گرفته و البته برخی معتقدند دلیل این کار نه تمایل مسی به انتقال به اینتر، بلکه اهداف اقتصادی بوده است.

 

ایتالیا برای ترغیب سرمایه گذاری به حضور در این کشور مدت هاست مالیات کمتری نسبت به دیگر کشورها از افراد خارجی دریافت می کند و ممکن است لیونل مسی قصد داشته باشد بخشی از سرمایه گذاری خود را به ایتالیا منتفل کند.

 

به هر حال علیرغم تکذیب های مکرر از سوی مدیران و کادر فنی اینتر، اخبار حاکی از آن است گروه مالک اینتر یعنی سونینگ به دنبال یافتن اسپانسرهای قدرتمند است تا بتواند زمینه انتقال ستاره بارسلونا به این تیم را فراهم کند. البته تمام این شایعات زمانی رنگ حقیقت می گیرد که لیونل مسی دیگر تمایلی به ماندن در بارسلونا نداشته باشد و این بازیکن در این سالها بارها ابراز امیدواری کرد فوتبال خود را در نوکمپ به اتمام برساند.

 

1518729

دیدگاه‌ها