کد خبر : 1701572 | 21 مرداد 1399 ساعت 21:23 | 44.2K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن مونیخ- بارسلونا؛ ببر، قهرمان شو!

برنده تقابل بارسلونا و بایرن مونیخ در سالها در نهایت به عنوان قهرمانی دست یافته است.

بایرن مونیخ- بارسلونا؛ ببر، قهرمان شو!


به گزارش "ورزش سه"، جمعه شب و در حساس ترین دیدار مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان، دو تیم مدعی بارسلونا و بایرن مونیخ در لیسبون به مصاف یکدیگر خواهند رفت. تاریخ موید آن است تیم پیروز این نبرد می تواند امید زیادی برای کسب عنوان قهرمانی در پایان رقابت ها داشته باشد.

 

این دو تیبم پرافتخار ابتدا در مراحل حذفی در نیمه نهایی سال 1996 و در قالب جام یوفا با یکدیگر بازی کردند که بایرن مونیخ موفق شد با نتیجه 3-4 در مجموع به برتری دست یافته و راهی فینال این تورنمنت شود. باشگاه آلمانی در فینال نیز با غبله بر بوردو قهرمان جام شد.

 

1518741

 

اما بارسلونا و بایرن مونیخ سالها بعد و در یک چهارم لیگ قهرمانان در سال 2009 به مصاف هم رفتند که این بارسلونا با درخشش لیونل مسی در مجموع با نتیجه مقتدرانه 1-5 حریف آلمانی را مغلوب کرد و در فینال نیز با گذر از سد منچستریونایتد قهرمان اروپا شد.

 

اما چهار سال بعد و در نیمه نهایی سال 2013 بایرن مونیخ به سختی انتقام گرفت. شاگردان یوپ هاینکس در مجوع دو بازی با نتیجه 0-7 بارسا را شکست دادند و در نهایت در فینال با غلبه بر دورتموند برای آخرین بار فاتح لیگ قهرمانان شدند.

 

دو سال بعد و باز هم در نیمه نهایی این بار نوبت بارسلونا رسید که در مجموع دو مسابقه با نتیجه 3-5 تیم آلمانی را مغلوب کرد و در فینال نیز با پیروزی مقابل یوونتوس قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.

 

1518739

دیدگاه‌ها