کد خبر : 1701608 | 22 مرداد 1399 ساعت 01:07 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

الان وقت لیست دادن نیست؛

الهامی: اول لیگ برتر، بعد جام حذفی

سرمربی تراکتور می‌گوید هدف اول آنها کسب موفقیت در لیگ برتر و پس از آن نتیجه گرفتن در جام حذفی است.

الهامی: اول لیگ برتر، بعد جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی درباره حضور تراکتور در مرحله نیمه نهایی جام حذفی و رقابت با نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: ما بازی به بازی پیش می‌رویم چون شرایط جام حذفی نیز ویژه است. نفت مسجدسلیمان هم تیم ضعیفی نیست و جا دارد به آقای تارتار هم تبریک بگویم چراکه تیم خوبی را ساخته است.

 

او ادامه داد: در جام حذفی هر تیمی که ابتدا گل نخورد و نبازد، برنده می‌شود، نه تیمی که به قصد گلزنی به زمین می‌رود. نفت مسجدسلیمان واقعا تیم گردن کلفتی است و کادر فنی خوبی دارد.

 

سرمربی تراکتور تاکید کرد: ما در لیگ برتر هنوز شانس نایب قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی را داریم و قطعا بازی به بازی پیش می‌رویم تا به مسابقه جام حذفی برسیم.

 

الهامی با اشاره به انگیزه بالای تراکتور در لیگ برتر گفت: الان تمام فکر و ذکر ما بازی با ماشین‌سازی است چراکه در مسابقه رفت، تراکتور به این تیم باخت و اکنون شرایط دشواری است. محکوم به برتری مقابل ماشین‌سازی هستیم. هرچند بازی دشواری داریم چراکه می‌دانیم آنها نیز شرایط خاصی دارند و باید برای ماندن در لیگ امتیاز بگیرند.

 

 

 

 

او اضافه کرد: الان وضعیت لیگ برتر طوری شده که برتری مقابل تیم‌ها خیلی سخت شده، اما تیمی که نخواهد ببازد خیلی راحت‌تر کار می‌کند. سایپا در اهواز فولاد را متوقف کرد و نساجی با آقای فکری برابر تیم‌های قدرتمند نتایج خوبی به دست آورد. پیکان هم می‌خواهد نبازد و به همین خاطر اینگونه تیم‌ها جلوتر از تیم‌هایی هستند که فقط هدف کسب پیروزی دارند.

 

سرمربی تراکتور در خصوص ادامه همکاری‌اش با این باشگاه در فصل آینده عنوان کرد: زمانی که مسابقات بخاطر کرونا تعطیل بود، یک فصل دیگر قراردادم را با باشگاه تراکتور تمدید کردم ولی فوتبال است و هزار اتفاق و اما و اگر. شما باید در فوتبال همیشه سرپا باشید و ببرید و اگر برنده نشوید، ممکن است هر اتفاقی بیفتد و پیروز شدن هم تمام اتفاقات ناگوار را به بهترین شرایط تبدیل می‌کند.

 

الهامی درباره لیست خرید تراکتور در نقل و انتقالات گفت: الان بحث لیست دادن بازیکنان کار غیر حرفه‌ای است. برخی باشگاه‌ها نیز با بازیکنان ما صحبت کردند که این کارها حرفه‌ای نیست چون هنوز دو مسابقه از لیگ برتر و در ادامه جام حذفی مانده است.

 

او تاکید کرد: اصلا خوب نیست که ما با بازیکنان دیگر باشگاه‌ها یا تیم‌های دیگر با بازیکنان ما صحبت کنند چون غیر حرفه‌ای است. خواهش می‌کنم تیم‌ها این موضوع را رعایت کنند چون خود ما این موضوع را رعایت کردیم و مشکل خاصی وجود ندارد.

دیدگاه‌ها