کد خبر : 1701728 | 22 مرداد 1399 ساعت 17:39 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

صعود زودهنگام خیبر، قربانی تصمیمات انضباطی!

تیم پرطرفدار و قدیمی خیبر خرم آباد در آستانه بازگشت دوباره به لیگ یک قرار دارد.

صعود زودهنگام خیبر، قربانی تصمیمات انضباطی!

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال ایران در گروه اول به ایستگاه پایانی خود رسیده است و هفته آینده تکلیف تیم صعود کننده به صورت مستقیم به لیگ یک و صعود کننده به مرحله پلی‌آف مشخص خواهد شد؛ خیبر خرم آباد در شرایطی که صدرنشین جدول گروه خود است که دقیقا به لحاظ گل زده و خورده و تفاضل عیناً با استقلال ملاثانی برابری دارد.

 

این تیم توانسته از 25 دیدار خود در فصل جاری 49 امتیاز کسب کند؛ این تیم فرصت داشت تا خیلی زودتر صعود خود به لیگ یک را رسمی کند اما تصمیمات کمیته انضباطی باعث شده است تا ترافیک چهار مدعی در راه لیگ یک شکل گیرد.

در توضیح بیشتر این مطلب باید گفت که تیم استقلال ملاثانی توانسته یک برتری سه گله برای خود با رای کمیته انضباطی به دست آورد؛ همچنین شهرداری آستارا دیگر تیم مدعی برای صعود، 6 امتیاز به واسطه آرای انضباطی به دست آورده است.

در حالی‌که امتیازات به دست آمده برای خیبر همگی درون زمین رقم خورده است و در واقع باید گفت این تیم از شرایط به وجود آمده برای سایر رقبا متضرر شده است.

 

حال این تیم پرطرفدار و قدیمی امیدوار است با پیروزی در هفته پایانی در دوئل شش امتیازی با فولاد نوین اهواز بتواند صعود دوباره خود به لیگ یک را جشن بگیرد؛ دیداری که سه شنبه هفته آینده به میزبان فولاد در اهواز برگزار می‌شود.

 

دیدگاه‌ها