کد خبر : 1701809 | 23 مرداد 1399 ساعت 02:33 | 33.7K بازدید | 0 دیدگاه

این برد بدون امباپه امکان نداشت 

اروپا حال من خوب است! (عکس)

ستاره فرانسوی تیم پاری سن ژرمن در شب رهایی‌اش از کمند مصدومیت توانست درخشش فوق‌العاده‌ای را رقم بزند.

به گزارش "ورزش سه" در شبی که روی یک اشتباه خط دفاعی دروازه پاری سن ژرمن خیلی زود باز شد، شاگردان توخل برای جبران و جلوگیری از حذف زودهنگام دیگری در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به آب و آتش زدند تا بتوانند کامبک بزنند و خود را مسافر مرحله نیمه نهایی کنند.

اما ایستادگی خط دفاع آتالانتا این اجازه را به پاریسی‌ها نمی‌داد؛ توخل دست به بازی انتحاری زد و همه مهره‌های هجومی روی نیمکت خود را روانه میدان کرد. حتی کیلیان امباپه که دچار مصدومیت شدیدی شده بود و پیش بینی می‌شد دوران نقاهت او تا پس از جدال امشب به طول انجامد، در دقیقه 60 برای کمک به تیمش جایگزین سارابیا شد.

حضور امباپه که در حال حاضر یکی از بهترین بازیکنان جهان به شمار می‌رود در میدان باعث شد تا حملات PSG زهردارتر شود.

اوج درخشش او در ثبت کامبک تیمش در واپسین لحظات بازی بود تا بازگشتی رویایی را به مستطیل سبز داشته باشد؛ امباپه روی گل اول تیمش که توسط مارکینیوش به ثبت رسید، شروع کننده حمله برای پاریسی‌ها از جناح چپ بود.

در گل دوم هم که توسط چوپوموتینگ به ثبت رسید، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن با نفوذ خود پاس نیمار را دریافت کرد و چوپوموتینگ را در مقابل دروازه خالی قرار داد تا سازنده گل دوم لقب گیرد.

بدون شک این بازگشت درخشان و نمایش فوق‌العاده که باعث نجات پاری سن ژرمن از حذف شد، روی ریسک مهم توماس توخل و البته معجزه بزرگ پزشکان این باشگاه رخ داد که توانستند در شرایط ایده‌آلی کیلیان امباپه را دوباره به میدان بازگردانند.

 

1519025

 

1519024

دیدگاه‌ها