کد خبر : 1701906 | 23 مرداد 1399 ساعت 20:54 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

مصدومیت ملی‌پوش ایرانی ادامه دارد؛

پورعلی‌گنجی نبود، یاران انصاری‌فرد بردند

السیلیه در حضور مهاجم ایرانی خود مقابل العربی به برتری دست پیدا کرد.

پورعلی‌گنجی نبود، یاران انصاری‌فرد بردند

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین مسابقه هفته بیست و یکم و ماقبل پایانی فصل لیگ ستارگان قطر، تیم السیلیه که برای دومین دیدار پیاپی کریم انصاری‌فرد را جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز پنج‌شنبه در ورزشگاه الجنوب در حالی مقابل العربی قرار گرفت که این تیم مرتضی پورعلی‌گنجی را در فهرست نداشت.

 

یاران انصاری‌فرد که در امتیاز ۲۵ با العربی برابر بودند و سعی در کسب پیروزی خانگی برای تثبیت جایگاه‌شان در رده پنجم جدول داشتند، به این مهم رسیدند و حریف خود را با یک گل شکست دادند.

 

محمد ابوزریق در دقیقه ۴۷ با یک سر توپ و شوت زمینی پای چپ برای السیلیه گلزنی کرد تا این تیم به پیروزی یک بر صفر مقابل العربی دست پیدا کند، ۲۸ امتیازی شود و با سه امتیاز بیشتر و یک رده بالاتر نسبت به یاران پورعلی‌گنجی، در جایگاه پنجم جدول لیگ ستارگان قطر بایستد.

 

کریم انصاری‌فرد، ملی‌پوش ایرانی السیلیه که تا پیش از این مسابقه ۱۸ بازی در لیگ ستارگان انجام داده و در دیدار اخیرشان حضور تعویضی داشت، امروز هم مقابل العربی از دقیقه ۷۳ وارد زمین شد.

 

مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع ایرانی العربی نیز که قبل از بازی هفته گذشته مقابل الوکره مصدوم و از ترکیب تیمش خارج شد، برای دومین مسابقه متوالی فرصت حضور در زمین را به دست نیاورد.

دیدگاه‌ها