کد خبر : 1701907 | 23 مرداد 1399 ساعت 22:03 | 45.3K بازدید | 5 دیدگاه

استقلال در انتظار تمدید با مهره های اصلی

هواداران استقلال در انتظار تمدید با بازیکنان اصلی این تیم هستند که در پایان فصل قراردادشان با این تیم به اتمام می رسد.

استقلال در انتظار تمدید با مهره های اصلی 

به گزارش "ورزش سه"، امروز عصر تمرینات استقلال برای دیدار با پیکان از سر گرفته شد که نکته حائز اهمیت آن، بازگشت بازیکنان مصدوم این تیم بود.در تمرین امروز، دیاباته، مطهری و اسماعیلی به تمرینات بازگشتند و به صورت اختصاصی مشغول به تمرین شدند.


داریوش شجاعیان پس از تمدید قرارداد با استقلال، در تمرین این تیم حاضر شد تا هواداران استقلال چشم انتظار تمدید با سایر ستاره های تیمشان باشند. در پایان فصل، قرارداد بازیکنانی از جمله دانشگر، چشمی، اسماعیلی و کریمی به پایان می رسد و مدیریت استقلال در صورتی که بتواند با این بازیکنان تمدید کند، قطعا دست به کار بزرگی زده است.


فرشید اسماعیلی که پس از رهایی از بند مصدومیت، در تمرین امروز استقلال حاضر شده، از جمله بازیکنانی است که قراردادش رو به پایان است و تمدید قرارداد با او با توجه به اعتقاد مجیدی به او میتواند برای مدیر عامل استقلال برگ برنده محسوب شود . 


کریمی نیز با بازی های درخشانش  بیش از هر زمانی نقش محوری در استقلال پیدا کرده و از دست دادنش میتواند برای استقلال گران تمام شود.


در خصوص چشمی نیز باید به این نکته اشاره کرد که او در  این فصل به عنوان مرد مرد اول خط. دفاعی استقلال جایگاه خود را دیگر ثابت کرده و حالا بدون شک یکی از نقاط قوت استقلال در این فصل محسوب می شود.


به همین خاطر تمدید قرارداد با این سه بازیکن کلیدی می‌تواند از هر جهت  برای کادر فنی استقلال قوت قلبی به شمار می‌رود با توجه به اینکه استقلال در این چند فصل اخیر همواره چوب تغییرات زیاد را خورده است.


این در حالی است که سعادتمند در مصاحبه ای اعلام کرده روز یکشنبه قرارداد 3 نفر از بازیکنان این تیم تمدید خواهد شد، گفته می شود این سه بازیکن روزبه چشمی، محمد دانشگر و فرشید اسماعیلی هستند.
باید تا روز یکشنبه منتظر ماند و دید بازیکنانی که مدیرعامل استقلال وعده تمدید با آنها را داده، چه کسانی هستند.

دیدگاه‌ها