کد خبر : 1701937 | 23 مرداد 1399 ساعت 22:58 | 59.2K بازدید | 0 دیدگاه

روزی که پرسپولیسی ها برای ایمون صف کشیدند (عکس)

ایمون زاید با انتشار سه تصویر خاطره استقبال تاریخی هواداران از او در تمرین این تیم را زنده کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، 8 سال از جدایی مهاجم ایرلندی از تیم پرسپولیس می‌گذرد اما هواداران پرسپولیس همچنان علاقه بسیار زیادی به این مهاجم گلزن دارند. ستاره ای که آخرین هت تریک تاریخ شهرآورد پایتخت را به نام خود ثبت کرد و به اولین بازیکنی تبدیل شد که در 10 دقیقه سه بار در بازی پرسپولیس - استقلال گلزنی می‌کند. او در ادامه فصل 90-91 نیز برای سرخ ها درخشید و با گلزنی در چند بازی و هت تریک مقابل الشباب محبوبیت خود را بیشتر کرد تا این که تمدید با این ستاره ناشناخته، به مطالبه جدی هواداران از محمد رویانیان تبدیل شد.

 

در تابستان 1391 باوجود خرید کریم انصاری فرد و محمد قاضی نیز پرسپولیسی ها به شدت خواستار تمدید با ایمون زاید بودند و حتی پس از سفر او به دوبلین و ترک تهران نیز علیه مدیریت باشگاه موضع گرفتند. اما سرنوشت، زاید و پرسپولیس را دوباره به یکدیگر رساند و پس از مذاکرات سه روزه، او در تاریخ 22 تیر ماه با قراردادی کمتر از 500 میلیون حضورش در جمع سرخ ها را تداوم بخشید.

 

1519220

 

پس از این تمدید قرارداد، ایمون زاید به تمرین پرسپولیس رفت تا زیر نظر مانوئل ژوزه کار را آغاز کند. استقبال هواداران پرسپولیس از این بازیکن که در بدترین روزهای تاریخ باشگاه آن ها را به پیروزی در دربی رسانده بود، به شکلی غیرقابل باور بود و حتی بسیاری از هواداران پشت درهای ورزشگاه درفشی فر ماندند.

 

حضور چند هزار پرسپولیسی حتی خود ایمون زاید را هم متعجب کرد و باعث شد تا روزی به یاد ماندنی برای پرسپولیسی ها ثبت شود؛ روزی که حالا او در اینستاگرام یادش را زنده کرده و هواداران پرسپولیس نیز واکنش های مثبتی به آن نشان داده اند.

 

زاید البته زیر نظر مانوئل ژوزه فرصت بازی پیدا نکرد و حتی در دیدار دربی هم از روی نیمکت بازی را دنبال کرد. او حالا در 36 سالگی پیراهن تیم چاتانوگا رد ولوز در فوتبال ایالات متحده را برتن دارد و همچنان یکی از محبوب ترین بازیکنان خارجی فوتبال ایران به حساب می‌‌آید.

 

1519221

دیدگاه‌ها