کد خبر : 1701965 | 24 مرداد 1399 ساعت 02:40 | 22.2K بازدید | 1 دیدگاه

اعتراف سیمئونه: لایپزیش از ما بهتر بود

دیه گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید, می‌گوید که لایپزیش عملکرد به‌مراتب بهتری نسبت به تیم ارائه داده و شایسته پیروزی بوده است.

اعتراف سیمئونه: لایپزیش از ما بهتر بود

به "گزارش "ورزش سه"، در حالی که دیگو سیمئونه امیدوار بود بالاخره در فصل جاری رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا طلسم ناکامی خود طی سال‌های گذشته را بشکند و به مقام قهرمانی مسابقات دست پیدا کند اما یک رقیب به غیر منتظره باعث شد که این تیم در مرحله یک چهارم نهایی از دور رقابت ها کنار برود.

 

 

1519263

 

 

اتلتیکو مادرید در حالی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل لایپزیش شکست خورد که پیش از آغاز بازی بسیاری شانس این تیم را برای پیروزی و صعود به مرحله بعد بسیار بالا می‌دانستند اما شاگردان یولیان ناگلزمان با ارائه یک نمایش فوق العاده به شگفتی سازی خود در چمپیونزلیگ ادامه دادند.

 

دیه‌گو سیمئونه در پایان بازی در رابطه با شکست تیمش گفت: " لایپزیش با فشار بیشتری بازی می‌کرد و من فکر می کنم که آنها در طول بازی کاملاً فعال تر از ما عمل کردند. اکنون زمان آن رسیده که از خواب بیدار شده و برای فصل آینده آماده شویم. عملکرد حریف واقعا فوق العاده بود. آنها با سرزندگی، شور و اشتیاق و انگیزه بازی کردند و همین کار را برای ما دشوار کرد. چیزی که باعث شد من در نهایت شکست بخوریم."

 

 

1519262

دیدگاه‌ها