کد خبر : 1702009 | 24 مرداد 1399 ساعت 14:40 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

خداحافظی ملی‌پوش سابق بسکتبال به خاطر کرونا!

ملی پوش سابق بسکتبال ایران به خاطر کرونا خداحافظی خود را از دنیای قهرمانی اعلام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ایمان زندی، ملی پوش سابق بسکتبال که به نظر می رسید در فصل جدید لیگ برتر نیز همراه تیم ذوب آهن حضور داشته باشد، به شکلی ناگهانی تصمیم به خداحافظی گرفته و این موضوع را روی صفحه شخصی خود اعلام کرده است. 


جالب اینکه این بازیکن باتجربه بسکتبال ایران، دلیل خداحافظی خود را ویروس کرونا اعلام کرده و در مصاحبه ای که داشته، در این باره گفته است: من از فصل پیش به خداحافظی ام فکر می‌کردم، اما این فصل از آنجا که تیم ذوب‌آهن سرمایه‌گذاری خوبی کرده و دوست خوبم فرزاد کوهیان هم هدایت این تیم را برعهده گرفته، دوست داشتم با پیراهن تیمی که خاطراتی فراموش نشدنی با آن دارم از بسکتبال خداحافظی کنم. این وداع برای من با شکوه بود، اما شیوع ویروس کرونا باعث شد، قید بازی در آخرین فصل را بزنم و همین حالا خداحافظی کنم.

 

 

1519390

 


او معتقد است با حضور در لیگ برتر بسکتبال ریسک بزرگی خواهد کرد و حاضر نیست جان خانواده اش را به خطر بیاندازد: من فرزندی ۲ ساله دارم و حتی یک درصد حاضر نیستم ریسک کنم و با حضور در زمین بسکتبال ضریب احتمال ابتلای خانواده‌ام را به کرونا بالا ببرم. شما وقتی در زمین بسکتبال بازی می‌کنی نه می‌توانی ماسک بزنی نه دستکش دست کنی!

دیدگاه‌ها