کد خبر : 1702112 | 25 مرداد 1399 ساعت 02:03 | 42.5K بازدید | 5 دیدگاه

توماس مولر: مقابل برزیل هم اینقدر خوب نبودیم!

توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ مدعی شد آنها فقط تا فردا صبح حق خوشحالی کردن دارند.

توماس مولر: مقابل برزیل هم اینقدر خوب نبودیم!

به گزارش "ورزش سه"، توماس مولر مانند همیشه در بازی های بزرگ درخشان ظاهر شده و با زدن دو گل مقابل بارسلونا، بهترین بازیکن میدان هم انتخاب شد. این مهاجم باتجربه آلمانی هدف تیمش را قهرمانی در لیگ قهرمانان توصیف کرد و مدعی شد بایرزن در شرایط بسیار خوبی قرار دارد.

 

توماس مولر گفت: "شما می توانید تصور کنید که ما بعد از این مسابقه چه احساس خوبی داریم، اما باید آرام بوده و سعی در احیای خود داشته باشم. ما باید تا فردا صبح خوشحال بوده، از خواب با تماس های تبریک بیدار شویم و به پیام آنها پاسخ خواهیم داد، اما سپس باید روی بازی بعدی تمرکز کنیم. ما برای پیروزی در فینال اینجا آمده ایم.

 

1519593

 

البته بارسلونا تیمی خاص است، بنابراین ما مجبور بودیم تهاجمی تر عمل کنیم. بارسلونا وقتی تلاش به جاگذاشتن و پرس روی بازیکنان ما داشت مشکلی نبود و ما وقتی توپ را باز پس می گیریم، می دانیم که در خط حمله بازیکنان بااستعداد زیادی داریم.

 

توضیح دادن دشوار است، تیم ما در فرمی باورنکردنی قرار دارد. از شما برای جایزه بهترین بازیکن میدان سپاسگزارم، اما ما 12 یا 15 بازیکن داریم که لیاقت این جایزه را دارند. ما آنقدر پرفشار بازی می کنیم که غلبه بر بایرن کار دشواری است.

 

مقایسه این دیدار با مسابقه مقابل برزیل در سال 2014؟ در دیدار مقابل برزیل به این اندازه بر حریف تسلط نداشتیم و امشب برتری مان نسبت به آن دیدار بیشتر بود.

دیدگاه‌ها