کد خبر : 1703008 | 29 مرداد 1399 ساعت 12:20 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

مرور یک هفته لالیگا؛ فینال اروپا و شروع پیش‌فصل

فوتبال اسپانیا این هفته شاهد صعود سویا به فینال لیگ اروپا و قرعه کشی مسابقات پلی آف فینال لالیگا2 بود.

مرور یک هفته لالیگا؛ فینال اروپا و شروع پیش‌فصل

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌ای که گذشت چند باشگاه اسپانیایی به رقابت در لیگ اروپا و لیگ قهرمانان ادامه دادند. از میان آنها بارسلونا با شکستی تحقیرآمیز حذف شد و سویا به فینال لیگ اروپا رسید. تیم‌های لالیگا به خرید بازیکنان جدید ادامه دادند و دیگر تیم‌های اسپانیایی برای کسب آخرین سهمیه صعود لالیگا2 به لالیگا تلاش کردند.

 

سویا در فینال لیگ اروپا

سویا که تا بحال پنج بار فاتح لیگ اروپا شده امسال هم موفق شد به فینال این رقابتها راه یابد. سویا یکشنبه شب موفق شد منچستریونایتد را 2-1 شکست داده و جواز صعود به فینال را کسب کند. آنها در فینال مقابل اینتر خواهند ایستاد که با پیروزی بر شاختار به این مرحله راه یافته. بازی دو تیم جمعه شب در شهر کلن برگزار خواهد شد.

 

1520831

 

شروع پیش فصل

تیم‌های لالیگایی که در رقابتهای اروپایی حضور ندارند از این هفته روند پیش فصل خود را شروع کردند. بازیکنان این تیمها برای شروع روند آماده سازی به مقر باشگاه های خود مراجعه کرده و با رعایت پروتکل کرونایی تمرینها را آغاز کردند.

 

1520834

 

بازیکنان جدید ویارئال

ویارئال این هفته روزهای شلوغی را پشت سر گذاشت و سه بازیکن جدید به خدمت گرفت. دنی پارخو و فرانسیس کووکلین دو هافبک کهنه کار والنسیا به این تیم پیوستند تاکفوسا کوبو وینگر 19ساله رئال مادرید با یک قرارداد قرضی یک ساله به ویارئال ملحق شد. او فصل گذشته را قرضی در مایورکا سپری کرده بود.

 

1520835

 

خط حمله جدید ختافه

ختافه هم هفته شلوغی را پشت سر گذاشت و دو مهاجم جذب کرد. هدف ختافه این است که فصل آینده دوباره به اروپا برگردد. انس اونال که دو فصل گذشته را به صورت قرضی از ویارئال به وایادولید رفته بود حالا به ختافه پیوسته. کوچو هرناندز مهاجم کلمبیایی که سال گذشته به صورت قرضی از واتفورد انگلیس به مایورکا پیوسته و پنج گل در لالیگا زده بود هم به ختافه پیوست.

 

1520836

 

خداحافظی پراحساس اودگارد با رئال سوسیداد

مارتین اودگارد در فصلی که گذشت سرانجام به انتظارها پاسخ داد و یک فصل استثنایی را در سوسیداد گذراند. او آنچنان درخشید که باشگاه اصلی اش رئال مادرید قرارداد قرضی دوساله او را کوتاه کرده و ستاره نروژی را به مادرید برگرداند. اودگارد و سوسیداد در شبکه‌های مجازی پیام‌های خداحافظی پراحساسی خطاب به یکدیگر صادر کردند.

 

1520837

 

ماجراجویی جدید میگل بائزا

میگل بائزا پدیده جوان و محصول جدید آکادمی رئال مادرید به این نتیجه رسید که برای آینده درخشان‌تر باید برنابئو را ترک کند. این هافبک تهاجمی 20ساله با امضای قراردادی پنج ساله به سلتا پیوست تا سالهای آینده را در گالسیا در شمال غربی اسپانیا فوتبال بازی کند. او حالا در خط تهاجمی پرقدرتی بازی می‌کند که ستاره‌هایی مثل یاگو آسپاس و سانتی مینا در آن حضور دارند.

 

 

برونو گونزالس به وایادولید پیوست

رئال وایادولید این هفته با محمد سالیسیو خداحافظی کرد و او به ساوتهمپتون پیوست. ولی وایادولید فرصت را از دست نداده و به سرعت جانشین او را جذب کرد. برونو گونزالس دفاع وسطی است که با یک قرارداد دو ساله به وایادولید پیوست. این مدافع باتجربه 30ساله اخیراً در لوانته بازی کرده بود. اما او سابقه بازی در رئال بتیس و ختافه را هم دارد.

 

 

 

رقابت الچه و خیرونا برای صعود به لالیگا

پیروزی 1-0 الچه بر رئال زاراگوزا و پیروزی 3-1 خیرونا مقابل آلمیرا این دو تیم را به پلی آف لالیگا2 رساند. الچه و خیرونا حالا در دو بازی رفت و برگشت به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف آخرین سهمیه صعود به لالیگا مشخص شود. پیش از این اوئسکا و کادیز از لالیگا2 جواز صعود به لالیگا را بدست آورده بودند. بازی رفت دو تیم روز پنج شنبه به میزبانی الچه و بازی برگشت روز شنبه به میزبانی خیرونا برگزار خواهد شد.

 

1520838

 

محتوای اختصاصی ورزش‌سه با همکاری رسمی لالیگا laliga
This Content Is Provided By Laliga In Partnership With Varzesh3

 

دیدگاه‌ها