کد خبر : 1704261 | 04 شهریور 1399 ساعت 23:26 | 27.3K بازدید | 5 دیدگاه

فینال حذفی کمترین حق تراکتوری‌ها بود؛

زنوزی: تازه اول راه موفقیت هستیم

مالک باشگاه تراکتور وعده داد سال آینده تیم پُرقدرت‌تری وارد بازی‌ها می‌کنند.

 زنوزی: تازه اول راه موفقیت هستیم

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا زنوزی مطلق طی پیامی کسب سهمیه آسیایی و حضور در فینال جام حذفی فوتبال را به پرشورها تقدیم کرد و این نتیجه را کمترین حق آن‌‌ها دانست.

 

متن پیام مالک باشگاه تراکتور به شرح زیر است:

 

«ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام و آرزوی سلامتی برای تمام هموطنان عزیز کشورمان به‌خصوص مردم شریف آذربایجان و هواداران پرشورمان، موفقیتی که امروز برای تراکتور رقم خورد، نتیجه تلاش  کادر فنی، بازیکنان و تمامی اعضای باشگاه و به‌ویژه حاصل شکیبایی و آرامش هواداران پرشورمان بود که حاشیه‌سازان را ناکام گذاشتند تا تراکتور با تمرکز بیشتری به دنبال کسب موفقیت باشد.

 

بی‌تردید هر آنچه در این تیم به‌عنوان ارزش تلقی می‌شود درایت و صبر پرشورهاست، لیاقت هواداران فراتر از این نتیجه‌هاست و هرچه تلاش و دستاورد خوب است حتما باید به آنها تقدیم شود.

 

در نهایت ضمن تبریک کسب سهمیه آسیایی و صعود به فینال جام حذفی به هواداران تراکتور و با امید به پیروزی در بازی فینال و کسب عنوان قهرمانی، نوید می‌دهم که در فصل آتی شاهد تیمی قدرتمندتر خواهند بود چراکه بر این باورم ما تازه در اول راه هستیم و دستاوردهای زیادی را باید پیشکش این هواداران گرانقدر کنیم.»

دیدگاه‌ها