کد خبر : 1705469 | 11 شهریور 1399 ساعت 23:10 | 53K بازدید | 0 دیدگاه

جانشین تیاگو سیلوا در PSG مشخص شد؟!

به نظر می رسد که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای جانشینی تیاگو سیلوا به دنبال جذب میلان اشکرینیار از اینتر است.

جانشین تیاگو سیلوا در PSG مشخص شد؟!

به گزارش "ورزش سه"، در پایان فصل 20-2019 و بعد از ناکامی اینتر در فتح جام، شایعات زیادی درباره احتمال جدایی آنتونیو کونته از نراتزوری به گوش رسید اما طی روزهای گذشته و بعد از برگزاری جلسه بین سرمربی ایتالیایی و مدیران اینتر، مشخص شد که کونته فصل آینده را هم روی نیمکت این تیم خواهد نشست.



پس از این که باقی ماندن کونته در اینتر قطعی شد، طی روزهای گذشته شایعات زیادی درباره لیست خروجی های این سرمربی ایتالیایی به گوش رسیده است. در همین رابطه گفته می‌شود که یکی از بازیکنانی که اینتر برای فروش او ابراز تمایل نشان داده، مدافع اسلواک یعنی میلان اشکرینیار است؛ در واقع بازگشت دیگو گودین به فرم خوب در اواخر فصل اخیر باعث شده که اینتر به فکر فروش اشکرینیار بیفتد.

 

 

1502356

 



از طرف دیگر چند روز پیش بود که تیاگو سیلوا بعد از پشت سر گذاشتن چند فصل فوق العاده در پاری سن ژرمن، این تیم را به مقصد لیگ برتر انگلیس و باشگاه چلسی ترک کرد. حالا و در همین رابطه کالچیو مرکاتو مدعی شده که باشگاه فرانسوی به دنبال جانشینی برای تیاگو سیلوا است و در این راستا قصد دارد میلان اشکرینیار را از نراتزوری به خدمت بگیرد.



پیش از این گفته شده بود که تاتنهام و منچسترسیتی مهمترین مشتریان مدافع اینتر محسوب می‌شود اما حالا پاری سن ژرمن هم به جمع آنها اضافه شده است.

دیدگاه‌ها