کد خبر : 1705548 | 12 شهریور 1399 ساعت 14:48 | 73.7K بازدید | 30 دیدگاه

نگران داوری هستیم؛

سهرابی: می‌خواهند جام را به استقلال تقدیم کنند

مدیرعامل تراکتور اعلام کرد که آن ها نگران داوری در فینال جام حذفی هستند.

سهرابی: می‌خواهند جام را به استقلال تقدیم کنند

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال تراکتور در حالی فردا به مصاف استقلال می‌رود که مدیران این تیم دوباره از داوری این دیدار حساس ابراز نگرانی کرده اند. آن ها که پیش از بازی با فولاد که با شکستشان همراه شد نیز چنین اظهارنظری انجام داده بودند، این بار گفته اند که با دو کارشناس داوری هماهنگ شده اند تا آن ها بازی را زیر نظر بگیرند.

 

* می‌خواهند هر دو تیم وزارت جام بگیرند
تیم تراکتور با آمادگی کامل راهی مشهد می‌شود تا با تمام توان در فینال جام حذفی حضور پیدا کند و امیدوارم بتوانیم جام قهرمانی این مسابقات را برای هواداران پرشور این تیم به ارمغان بیاوریم و دل مردم شریف آذربایجان را شاد کنیم. البته در خصوص این مسابقه حرف و حدیث زیادی وجود دارد و برخی‌ها به دنبال این هستند که جام حذفی را نیز به دیگر تیم تهرانی تقدیم کنند تا امسال هر دو تیم وزارت ورزش، از کسب جام قهرمانی بی‌نصیب نمانند که امیدوارم با تدبیر درست و درایت متولیان امر خلاف این امر ثبت شود و شاهد فوتبالی پاک و شرفتمندانه باشم.

 

* داوران هم به انتخاب بنیادی فر اعتراض دارند
امیدوارم روزی برسد که فوتبال ما مستقل شود و سیاسیون در امور ‌فوتبال دخالت نکنند؛ چرا که متاسفانه اخباری به گوش می‌رسد که برخی‌ سیاسیون جهت انتقال بازیکن به تیم محبوبشان، پیغام می‌فرستند و در چنین مسائلی دخالت می‌کنند که مایه تاسف است. حتی برخی داوران نیز به انتخاب ایشان به عنوان داور بازی فینال معترض شده‌اند و در چنین شرایطی، نگران قضاوت این مسابقه هستیم. درحالی که یک تیم تمام تلاش خود را برای انجام بازی فوتبال به کار می‌گیرد، انصاف نیست که تمام زحمات یک ساله‌ مجموعه‌ای، به خاطر اشتباهات داوری به هدر برود.

 

* به هواداران میلیونی تراکتور خیانت نکنید
با تمام احترامی که به آقای بنیادی‌فر قائل هستیم، اما با دو کارشناس خوب داوری هماهنگ شده‌ایم که قضاوت این بازی را زیر نظر داشته باشند تا اگر موردی بود، با مستندات پیگیر حقوق خود باشیم. تراکتور باشگاهی خصوصی است با هزینه شخصی اداره می‌شود و هرگونه اجحاف در حقوق این باشگاه علاوه بر خیانت به هواداران میلیونی، حق‌الناس نیز بر گردن خاطیان دارد و امیدوارم فینال جام حذفی به گونه به پایان برسد که فوتبال ایران سربلند باشد.

دیدگاه‌ها